Recente inhoud door Jormungand

  1. Jormungand

    Open spel Verander het woord!

    keurs
  2. Jormungand

    Open spel Wat als ... ?

    Ontzettend lelijk uitzien, dan kun ik bij een freak-show gaan om mn kost te verdienen, en moet ik niet hard werken :D Wat als je één ding of persoon in iets of iemand anders zou kunnen veranderen?
  3. Jormungand

    Open spel clash of countries

    23
  4. Jormungand

    Paas Wedstrijd 2021 - Discussietopic

    Of je kunt ook gewoon opzoeken "foto comprimeren" in Google, en dan krijg je enorm veel gratis opties. En het valt niet te zien met het blote oog als een foto gecomprimeerd is.
  5. Jormungand

    Open spel clash of countries

    28
  6. Jormungand

    Hoe verdedig ik mijn stad?

    Misschien ook nog belangrijk om te vermelden: je kunt niet actief verdedigen, als iemand jouw stad aanvalt, verdedigt de pc jouw stad met de eenheden die door jou geselecteerd zijn.
  7. Jormungand

    Open spel Verander het woord!

    Label
  8. Jormungand

    Open spel Verander het woord!

    Tafel
  9. Jormungand

    legerpakket gekocht, nu zijn alle leger gebouwen buiten gebruik.

    Eh, supportticket zal meer helpen dan hier te posten. Zij kunnen je helpen, wij kunnen weliswaar vragen beantwoorden, maar dit lijkt me gewoon een bug, en die kunnen we niet oplossen.
  10. Jormungand

    Open spel clash of countries

    30
  11. Jormungand

    Open spel clash of countries

    33
  12. Jormungand

    Open spel clash of countries

    35
  13. Jormungand

    10 fp kopen voor goudstukken

    Dan koop je niet vaak genoeg fp :p . Nu, we zullen wel zien als er ooit een stemming komt.
  14. Jormungand

    10 fp kopen voor goudstukken

    Dat voor iedere taalversie er een forum is + voor beta, weet ik, maar op die fora kijk ik niet, en weet dus niet welke ideeën daar allemaal goedgekeurd zijn. Jij blijkbaar wel, anders zou je niet kunnen zeggen dat die ideeën goed zijn en die voorrang hebben op dit idee. Goedgekeurde ideeën kan...
  15. Jormungand

    meerdere postings op de markt doen in een keer

    Hoe zou je dat kunnen misbruiken? Dat zie ik nu toch niet echt. Wat is er mis mee als je meerdere keren dezelfde aanbieding kunt doen zonder een heleboel keren te moeten klikken?
Bovenaan