Recente inhoud door JOKER den echte

  1. JOKER den echte

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    U begrijpt helemaal het probleem niet. Ik heb geen enkele affectie voor FOE noch voor INNO. Ik ben hier om een spel te spelen dat mij leuk en interessant leek. Dit spel is nog slechts een schim van wat het ooit heeft groot gemaakt.
  2. JOKER den echte

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Het werkelijke probleem is dat een nieuwe groep ontwikkelaars wordt samengesteld door mensen die zelf in gaming zijn gepassioneerd/ Zij ontwikkelen een spel om het groot te maken en luisteren echt wel naar commentaren van anderen. Dit voor zover de beginperiode. Later wordt het een echt bedrijf...
  3. JOKER den echte

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Laat ons denken aan de fijne mensen die wij hier hebben zien komen en waarvan velen reeds gegaan zijn. Aan mensen zoals jij die het spel mee maakten zoals het was. Aan mensen die steeds bereid waren het beste van zichzelf te geven en voor wie zij een leerschool zijn in tactiek, spelinhoud en...
  4. JOKER den echte

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Deze gang van zaken is reeds door andere ontwikkelaars ondernomen. Het resulteerde in verkoop van het spel aan andere ontwikkelaars die "hun ding" erin staken om uiteindelijk weer verder te verkopen. Uiteindelijk bestaat het spel nog met slechts 10% van wat ooit eens groots was. Men vergeet...
  5. JOKER den echte

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Proficiat met het nieuwe onderdeel. Een prachtvoorbeeld van hoe mensen voor de gek te houden. Je hoeft niet te spelen, je kan alles kopen. Puur anti-gaming en zakkenvullerij. Hier gaan zeer velen over struikelen. Het mag toch wel gezegd worden dat bijna de helft van de spellen die Inno...
  6. JOKER den echte

    Fragmenten - optie tot stoppen met genereren in gebouwen - deleten van alle gegenereerde fragmenten in een keer ipv stuk voor stuk

    Ik heb nog eentje ... Je hebt 60% kans om een fragment te winnen. Klinkt iie bekend?
  7. JOKER den echte

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Inderdaad. Dit is gewoon de manier van zeggen om met jou te doen en te handelen wat ze ook maar willen. Je hebt ook 20% kans om de lotto niet te winnen. Hoeveel heb je er al gehad? Hopelijk heeft de uitvinder van deze idiote regel geen 60% kans op een wedde eind van de maand of hij staat hier...
  8. JOKER den echte

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Wacht even ... Jij, je vrouw en je zoon kopen dezelfde dag dezelfde BMW. Enkel de kleur is anders. Jullie rijden alle 3, achter elkaar naar zee om de auto's in te rijden. Je zoon komt veilig en wel terug thuis, Je vrouw staat in panne 40 km voor thuis en jij bent nog aan zee op zoek naar een...
  9. JOKER den echte

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Graag enige uitleg: In mijn gilde zijn we met 3 leden aan het leegmeppen. Alle 3 op hetzelfde gebied met een toren van 60% dekking. De 1e mept 111x en krijgt hiervoor 25 uitputting De 2e mept 77x en krijgt 37 uitputting De 3e mept 34x en krijgt 21 uitputting Ik voel mij flink belazerd. Kan...
  10. JOKER den echte

    Fragmenten - optie tot stoppen met genereren in gebouwen - deleten van alle gegenereerde fragmenten in een keer ipv stuk voor stuk

    Je kan ook atomen maken ... 100 atomen is 1 fragment enz of halve fragmenten, of 1/10e fragment ... of ... Terwijl jullie bij INNO toch prutsen, kan dit er ook nog wel bij.
  11. JOKER den echte

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Ik ben benieuwd naar het nieuwe spel-onderdeel. Ik heb nog 3 minuten per dag over om dit vol te kunnen spelen. Aan de hand van de nieuwe veranderingen zal dit ook niet meer in beslag nemen. Foe wordt stilaan een allegaartje van minispelletjes zonder inhoud. Misschien eens nadenken over 2...
  12. JOKER den echte

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Inderdaad ... om nog maar niet te spreken over "spel". De kleine speler zal nooit de grote speler kunnen bijbenen omdat de grote speler beloningen krijgt die hij steeds opnieuw zal missen. De actieve spelers kunnen mekaar niet meer inhalen want ze doen ongeveer hetzelfde aantal gevechten per...
  13. JOKER den echte

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Al eens bij stilgestaan dat IEDEREEN speelt voor de fun? Alleen vermoed ik dat u nog niet aan de fun bent geraakt. Je kan monopolie spelen op een schaakbord. Erg leuk tot wanneer iemand zegt dat je niet goed bezig bent. IRL is het niet anders. De mensen die gaan werken rijden normaal met een...
  14. JOKER den echte

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Iedere speler begint op hetzelfde niveau. Sommigen spannen zich iets meer in en worden groter, terwijl anderen alleen maar klein blijven. Als je groter wordt heb je de mogelijkheid je bij een grote gilde aan te sluiten. Het probleem is echter dat sommige spelers vastgeroest zitten in een gilde...
  15. JOKER den echte

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    Tja ... zei ik ooit tegen Max Verstappen: je mag niet sneller dan de rest want dan gaan ze janken. Zegt Liberty Media: Hey, geen slecht idee ... we laten ze allemaal 120/u rijden en zelfs de grootste sukkelaar kan volgen. Ze komen zelfs tegelijk aan en wij kunnen zelf beslissen wie gewonnen...
Bovenaan