Recente inhoud door ImaSheep1994

  1. ImaSheep1994

    Gebouwen Quiz - Discussietopic

    Dit ziet er heel leuk uit hopelijk zal ik iets winnen deze keer
  2. ImaSheep1994

    Discussietopic video advertenties

    Voeg gewoon per add te kijken 50fp in je inventaris zodat je een goed idee heb om zeker adds te kijken ofanders zeggen mensen deze app ga in uninstalleren dus als je deze idee doet 50fp zal iedereen het leuk vinden (of geef een daily diamonds add to get free 10-500 diamanten in game)
  3. ImaSheep1994

    Open spel clash of countries

    75
  4. ImaSheep1994

    Open spel Beestenketting

    Nijlpaard die op de Nijl leeft
  5. ImaSheep1994

    Open spel Heb je ooit...?

    Nee nog niet Heb jij all ooit eens gezongen op een begrafenis terwijl dat jij moest huilen
  6. ImaSheep1994

    Diamantenrush - Discussietopic

    Is toch leuk gewoon een random nummer in zetten en de hint tussen de 1500 en de 2000 wat voor een hint is dit xD dus je kan beter een nummer generator hebben die een goede nummer zal uitkiezen en ik heb even de foto van deze event kijkt en in de game kijkt dan staat er op dat in de kist 17000...
  7. ImaSheep1994

    Open spel clash of countries

    81
  8. ImaSheep1994

    zo ver mogelijk tellen begin bij 1

    34 let's go HYPE HYPE
  9. ImaSheep1994

    Wat is uw stad plaats een foto hier voor te kijken ;)

    Stad V2 ben nog bezig met iets te sparen (blauwdrukken van Terracottaleger en de goederen)
  10. ImaSheep1994

    Discussietopic 1.235

    De update zal veel beter werken voor op de gsm ;)
  11. ImaSheep1994

    Wat is uw stad plaats een foto hier voor te kijken ;)

    Als je een foto van je Helestad wil laten zien aan andere dan kan je dat hier doen ( ben nog niet klaar met de stad te renoveren maar dit heb ik tot nu toe all )
  12. ImaSheep1994

    zo ver mogelijk tellen begin bij 1

    29 *text deleted*
  13. ImaSheep1994

    Next event ?

    Weet iemand toevallig wat de volgende event zal zijn ik vind er bijna niets over terug op de Wiki en op andere dingens van Forge of empires kan iemand misschien meer informatie geven over volgende events
  14. ImaSheep1994

    Hamertje Zoek - Discussietopic

    GG
Bovenaan