Recente inhoud door Hare Majesteit

  1. Dominantie in GS

    Je zou er ook voor kunnen zorgen dat je deel uit maakt van een groot gilde...
  2. CultereleAzteken

    Altijd vechten op de automaat met 8 Nubische Strijders (= 2 barakken bouwen in de nederzetting). 3e gevecht altijd Weigeren, 2e gevecht gewoon proberen, lukt soms wel, soms niet... Als die 2e echt nooit lukt, dan gewoon weigeren.
  3. onzinnige opdrachten

    Dan heb je de verkeerde vrienden...
  4. Discussietopic Ruimtetijdperk: Titan

    Zonder credits die je op de kolonie verzamelt kun je geen gekristalliseerde koolwaterstoffen mijnen. Of jouw RVS moet genoeg geven...?
  5. Te Koop, Tegen ieder aannemelijk bod..

    Niemand verbiedt je om ook met Jupiter units te vechten...
  6. Discussietopic: Zomerevenement 2023

    Door junior developers en stagiaires zeker...?
  7. Discussietopic: Zomerevenement 2023

    Eerst de FP's in je eigen GG stoppen (of die van iemand anders), dan 5 FP's kopen...
  8. Discussietopic: Zomerevenement 2023

    Ik ging ervan uit dat zich op ieder bord een kalendersleuteltje zou bevinden. Dat blijkt dus niet zo te zijn. Dus als je al van plan was om voor de kalender te gaan, de kansen op een dagelijkse sleutel zijn dus nog kleiner dan gedacht. Wisten jullie dit?
  9. Discussietopic winterevenement 2022

    Die sleuteltjes ga je nooit bij elkaar verzamelen...
  10. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    "Ik kan niet winnen, dus moeten de spelregels maar aangepast worden...". Dat is een beetje de teneur die ik waarneem bij de klagers. En ook hier geldt: "If you can't beat them, join them".
  11. Hi

    Goed verhaal, lekker kort...
  12. kartelvorming gvg

    @king enver: ik krijg de indruk dat je in het algemeen heel slecht tegen je verlies kunt...
  13. Discussietopic 1.200

    Dat is bij mij sinds een update van Windows ook het geval, @nietje34
  14. Hare Majesteit

    B3, C4, D5, E6, F7, F9, G8, H7, I6, J5
  15. Discussietopic: De Galatatoren

    Het spreekwoord luidt nog steeds: "Aanval is de beste verdediging". Zorg dus dat je meer aanvalskracht krijgt en pak al je plunderaars een voor een aan, tot vervelens toe. Echt, degenen die hun verdediging supersterk op orde hebben, zijn op de vingers van één hand te tellen...
Bovenaan