Recente inhoud door Gymbo

  1. Condoleance dodo0031

    Rust in vrede Dodo. Sterkte aan vrienden, familie en nabestaanden. FoE verliest een groot man en speler. Velen zullen je missen Dodo
  2. Discussietopic spelversie 1.27

    Hoe zou dat komen ? Spel wordt met enkele nieuwe niet doordachte paniekregels helemaal kapot gemaakt. Luisteren naar de mensen, soms toch heel moeilijk. Er waren en zijn meerdere voorstellen gedaan. Maar nee, liever eigen zinnetje doen, eigen ding uitwerken. Deze nieuwe regels zijn gewoonweg...
  3. Discussietopic spelversie 1.27

    Enige goede dat is aangepast in GvG is dat je niet meer je troepen kwijt bent, dat het enkel nog goederen kost. Verder haal je enkel de onderlinge handel onderuit. Het gildehoppen is hiermee niet opgelost. Momenteel zijn er kliekjes gevormd van een 5 tal ally's waarbij men gewoon van gilde...
  4. Gilde verlaten

    Veel slimmer had geweest om als je de gilde verlaat, Je een week niet meer kan aanvallen. Dit treft de handel niet. en ja kan wel over en weer hoppen maar niett meer aanvallen.
  5. Sloopgilde

    Maar dan heeft een sloopgilde geen reden van bestaan meer. Sloopgilde wil enkel slopen en terug vrijgeven. Hierdoor kunnen ze blijven slopen met minimaal goederen inbreng. Ook al gezien dat de sloopgilde zijn eigen sector vrijgeeft en terug inneemt. Als je niet meer kan vrijgeven is dat ook...
  6. Sloopgilde

    Klopt Papaluc, maar als het aan een nieuw aangemaakte Gilde onmogelijk wordt gemaakt om de eerste week GvG te spelen is het wel een oplossing :)
  7. Sloopgilde

    Het is een feit dat het gebruik van sloopgildes heel frustrerend is. Velen hebben maanden geinvesteerd in veroveren van gebied, er ook geld in gestoken (wat Innogames heel graag heeft) Dit wordt kapot gemaakt door enkele gefrustreerde gildes die enkel uit zijn op slopen, Zoveel mogelijk...
  8. The White Lotus rekruteert.

    Op zoek naar een top gilde ? Mooi dan heb je ze nu gevonden ! The White Lotus rekruteert en zoek nieuwe ambitieuze leden. We zoeken mensen die mee in de GvG willen vechten, maar ook minder oorlogszuchtigen zijn welkom om de productie en handel hoog te houden. Of misschien heb je gewoon een...
  9. The White Lotus rekruteert.

    Op zoek naar een top gilde ? Mooi dan heb je ze nu gevonden ! The White Lotus rekruteert en zoek nieuw ambitieuze leden om de huidige nummer één het vuur aan de schenen te leggen. We willen dus graag wat mensen die mee in de GvG willen vechten. Ook minder oorlogszuchtige zijn welkom om de...
  10. Victrix Mortalis rekruteert

    Wij, Victrix Mortalis, hebben nog enkele open spots voor nieuwe leden. Momenteel staan we op 6 en willen graag naar de top 5. Hiervoor zoeken we aktieve leden, met de nadruk op AKTIEF. De voorkeur gaat uit naar enkele vrouwelijke Gildeleden daar deze zwaar in de minderheid zijn binnen de...
  11. Mijn avatar

    Mijn buren, gildeleden of vijanden bezoeken of aanvallen is simpel. Ff op hun avatar en click. Kan vandaar hen aanvallen, men vijanden toch of bezoeken voor een boost. Maar als ik op mijn eigen avatar click, gebeurt er .... NIETS ! Waarom kan het niet geactiveerd worden dat als ik op mijn...
  12. Tevredenheid gildeleden

    Lijkt me handig dat als je naar iemand van je Gilde gaat dat je daat datzelfde smileytje hebt staan dat de tevredenheid aanduid. Zo weet je meteen of je deze stad moet opknappen of je kan motiveren
  13. Shiften van FP

    Correct, je FP gaan dan terug weg bij je langzwaarden en kan je toevoegen bij torenruine. Vanaf je het einde en dus de functie hebt vrijgespeeld vallen je punten natuurlijk weg. Maar zolang je in opbouw zit zou je moeten kunnen verschuiven met je FP
  14. Shiften van FP

    Lijkt me bijzonder handig als je meer met je FP zou kunnen spelen. Nu staan die zodra uitgegeven vast. Lijkt me een heel leuk tool moest je FP's van plaats kunnen verschuiven. Stel ik heb 20FP's opgespaard bij onderzoek langzwaarden maar een volgende opdracht is bouw een Torenruine. Deze heb...
  15. Bank

    Dacht dat er ooit eens iets geopperd was om gebouwen een extra functie te geven. Een extra gebouw waar ik aan dacht was een bank. Daar zou je dan goederen kunnen verkopen voor goud of bij een kruidenier zou je dan goederen kunnen kopen voor goud.
Bovenaan