Recente inhoud door FoEs Fast and Furious

  1. FoEs Fast and Furious

    Snel knopfunctie om legereenheden te verwijderen.

    ik gebruik nooit in tk mijn soldaten met exoskelet, die kan ik ook niet wegfilteren met tp, want ik gebruik wel hovertanks. maar die soldaten staan in de weg voor mijn schurken. elke dag krijg ik 20-40 van die dingen, handmatig verwijderen kost erg veel tijd. op de app moet je dit elke keer...
  2. FoEs Fast and Furious

    Doorklikken voor informatie

    helemaal mee eens, net zoals bij bijvoorbeeld de wyverntide overwinningstoren, als ik even wil kijken wat smederij lvl 2 oplevert.
  3. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic 1.281

    het is een uitdaging. die moet niet makkelijk door iedereen gehaald worden. maarja ik vind 't ook niet echt leuk
  4. FoEs Fast and Furious

    GG's upgraden

    Helemaal mee eens, ik mag hopen dat dit al op de planning van inno staat. Gebouwen als Dom van Aken en Castel del Monte die eerst echt een must waren worden nu nog wel gebouwd, maar zijn niet echt meer de fps waard die erin worden gestoken. Ik hoor ook van veel mensen dat ze twijfelen om ze weg...
  5. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic 1.275

    zorg dat je veel wachthuisjes van de notenkraker krijgt. die leveren massazelfhulpkitfragmenten, als je 15 lvl 1 of 10 lvl 2 hebt kan je elke dag een massazelfhulpkit gebruiken
  6. FoEs Fast and Furious

    Dominantie in GS

    Als je dit niet leuk vind kan je 2 dingen doen: 1. een groter gilde zoeken (veel grote gilden hebben ook doorgroeigildes voor als je nog niet aan bepaalde eisen voldoet) 2. accepteren dat je diamant niet kan winnen en in Platina lekker je best doen.
  7. FoEs Fast and Furious

    Rivaal - geef 4 vergrendelde level 4 edelstenen vrij

    Ik heb m ook zonder diamanten of iets dergelijks afgekregen, ging prima. Vond zelfs dat het niet veel kostte in verhouding met wat je er voor terug kreeg.
  8. FoEs Fast and Furious

    Geen Bug QI wedstrijd tot 13-06-24

    Waarom niet? Je hebt net als bij de GS een kampioenschap van 6 rondes volgens mij.
  9. FoEs Fast and Furious

    Overkill aan Events en bezigheden

    Ik heb er geen problemen mee. Wil je er minder tijd in steken, speel je een evenement niet, of doe je geen QI, weet ik veel. Ik vind het juist leuk dat ik geen hele dagen GS doe maar afwisseling heb.
  10. FoEs Fast and Furious

    aangroei van nuttige inwoners

    Voor een evenement, of heb je te weinig? Als je te weinig hebt, zou ik zeggen GG Innovation tower, maar lost vanzelf op met evenementsgebouwen. Voor een evenementmissie zou ik een militair gebouw bouwen en weer verkopen.
  11. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic mini uitdagingen

    Het is een uitdaging, dat moet je begrijpen. Je kan het, als je goed heb gespaart en het slim speelt zonder dia uitspelen. Je krijgt zelfs 3 kansen! Ik vind het de moeite waard. Wen maar aan iets wat niet iedereen meteen kan voltooien. Ik lees net dat er 5 nieuwe GE levels komen, dat zal lang...
  12. FoEs Fast and Furious

    Mijn eenheden knop in legerbeheer

    Ja ik heb t bijgehouden
  13. FoEs Fast and Furious

    Gebouwen verwijderen uit oude Tijdperken?

    Bij het bouwmenu krijg je, op PC aan de bovenkant onder je fp balk, op app aan de zijkant 3 icoontjes: verplaatsen, verkopen en reconstructiemodus. met de verkoopknop kan je al je oude gebouwen verkopen.
  14. FoEs Fast and Furious

    Mijn eenheden knop in legerbeheer

    Ik heb een apart schurkentab, in TK verwijder ik al mijn soldaten met exoskelet, en dan heb ik alleen nog maar schurken over bij de gevechten waarbij ik snel moet zijn
  15. FoEs Fast and Furious

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    GE is de gilde-expeditie (die kan je bereiken door op het schip in je stad te drukken) GS of GSP is het gildestrijdperk (die kan je bereiken door het standbeeldachtige ding naast je GE schip) GvG is de Gildecontinentkaart (die kan je alleen op PC bereiken door het het icoontje in de hoek of via...
Bovenaan