Recente inhoud door floydfan

  1. floydfan

    Discussietopic: verwijdering Gildeforum

    Dat je het forum wil verwijderen is nog daar aan toe, maar verplaats je dan eens in de gedachtengang van de gebruikers ervan. * Bij het eerste beste bericht wat ik wil overzetten begint het berichtencentrum al te zeuren dat het te groot of te lang is. Los dat eerste eens op. * Ga eerst eens...
  2. floydfan

    Discussietopic verwijdering gildeforum

    Het bericht van uitstel is op zich positief. Dat kan ook niet anders als je ziet hoe het forum gebruikt wordt. Van de argumentatie die eronder staat wordt ik voorhand al droevig. Ze gaan dus wel iets in het berichtencentrum opknappen maar lang niet alle functionaliteit komt terug en daarna...
  3. floydfan

    Discussietopic verwijdering gildeforum

    Het afschaffen van het gildeforum is gewoon een slecht plan, zeker als het berichtencentrum zoveel beperkingen heeft als het nu heeft. * Je kunt geen menu structuur aanmaken zodat alles door elkaar komt te staan; * De berichtlengte komt zwaar tekort; * De geboden termijn (14 dagen) is...
  4. floydfan

    Meer inzicht in GS activiteit van spelers binnen je gilde

    Dat spreekt zichzelf tegen: je probeert als gilde een bepaalde richting op te gaan en het zou dus fijn zijn om hen die op een dwaalspoor zitten weer mee te kunnen trekken in de juiste richting. Het irriteert namelijk de rest van de welwillende groep dat er mensen de uitgezette lijnen niet volgen.
  5. floydfan

    Meer inzicht in GS activiteit van spelers binnen je gilde

    Ach, We kunnen zien wat al je leden, vrienden en buren bij je doen, in GvG kan je zien wie welke sector aanvalt. Het zou dus erg inconsequent zijn als dit soort info niet beschikbaar zou komen. Hoort toch ook bij de basis regels van programmeren: maak je software inzichtelijk van wat er gebeurt...
  6. floydfan

    Maximale grote of verbod op grote banners

    @Max1st Ziet er idd beter uit Ik vraag me aleen af wat de toegevoegde waarde zou moeten zijn van een banner. Volgens mij wil je een reactie plaatsen. Waarom zou je die gedeeltelijk (of geheel zoals in getoonde voorbeelden) willen laten ondersneeuwen zodat niet gewenste zaken (voor anderen) je...
  7. floydfan

    Meer inzicht in GS activiteit van spelers binnen je gilde

    Als gilde zetten we taktieken uit en geven opdrachten welke sectoren het belangrijkste zijn om aan te vallen en te veroveren. Helaas hou je altijd een aantal mensen die zich hier niet aan houden en het is een aardige klus om te achterhalen wie die druiloor is die zijn/haar eigen gang gaat. Ik...
  8. floydfan

    Wedstrijdpost 4

    Puzzel 1: F4 Puzzel 2: F1 Puzzel 3: C5 Puzzel 4: D2 Puzzel 5: A4
  9. floydfan

    Antiquair discussietopic

    Ik heb zojuist het 2e slot vrijgespeeld. Wat nu opvalt is dat je de sloten tegelijk moet aanbieden tegen dezelfde tijd (mits ik iets nog niet ontdekt heb). Je hebt dus kennelijk geen vrijheid om slot 1 op 2 uur te zetten en slot 2 op een ander tijdvak. Jammer
  10. floydfan

    Antiquair discussietopic

    Als je met de muis over het eerstvolgende slotje gaat, laat het je zien hoeveel verkopen je nog moet doen voordat het slot vrijgespeeld is. De overige geven alleen maar aan dat de voorgaande eerst moet worden vrijgespeeld.
  11. floydfan

    Antiquair discussietopic

    Eh ja, wat dacht je van 350 + zelfbevredigingskits? ;);) Ach, we gaan het wel zien. Na 6 jaar sparen is er heel wat op te ruimen :)
  12. floydfan

    Antiquair discussietopic

    Ik vind het idee van de antiquair om de ongebruikte inboedel eens op te schonen wel leuk verzonnen. Ik ben dus maar eens begonnen met wat in de etalage te zetten. Een scherpschutterskamp. krijg je 270 muntjes voor. Mooi denk je dan. Alleen toen ik terug in de winkel kwam zag ik bijv. een...
  13. floydfan

    Gilde slagvelden discussie

    Het huidige concept binnen FOE moet in het nieuwe gedeelte verlaten worden. Met name de spelers die 4 jaar of langer lid zijn moeten nu eens echt bezig gehouden gaan worden. Je maakt mij niet wijs dat juist de top enig spelplezier beleeft door in een half uur 400 keer op de knop "automatisch...
  14. floydfan

    Gilde slagvelden discussie

    Overigens vraag ik me ernstig waarom er zoveel effort in een nieuw onderdeel gestopt gaat worden terwijl er nog zooooooveel nuttige verbeteringen in het spel zelf gedaan kunnen worden die het gebruik ervan een stuk plezieriger maken: bezoek vriendentaverne: Weghalen van de 2e klik en vertoning...
  15. floydfan

    Gilde slagvelden discussie

    Inderdaad: het ligt aan jou ;). Als het 200 keer per dag op een knop drukken om een gevecht te leveren jou speelplezier geeft, moet je dat gewoon blijven doen. Voor mij heeft dit alle waarde verloren en trekt GvG mij niet meer ondanks de ca 15..000 gevechten die ik er heb geleverd. Ik sprokkel...
Bovenaan