Recente inhoud door Erzin

  1. boost 1.9 boostgroep

    Als je FP bij een GG van een andere speler stort en je eindigt in de top 5 als dat GG levelt, krijg je blauwdrukken, medailles en FP terug. Je ziet altijd wat je als beloning krijgt. Heb je een Arc (dit is ook een GG), dan verhoogt de beloning. Hoe hoger de Arc, hoe meer de beloning verhoogt...
  2. Spanning terug in de GSP

    Ik zit op D ook weer in een ronde waar 2 gildes alles innemen. Ik heb ook een paar ideeën om dat tegen te gaan : 1 : een gilde kan max 500 kampen per ronde bouwen. 500 kampen wil zeggen gemiddeld 45 per dag of 11 per 4 uur. Maak maar afspraken met 2 gildes en wissel om de 4 uur, na een aantal...
  3. Geen Bug alle tegels geopend maar geen sleutel te zien

    Ik heb alle tegels geopend, de hussel was de allerlaatste. Ik heb geen sleutel gezien.
  4. Discussietopic eenheden stapelen

    ik vind het ook een verbetering. Maar ik zou ook de beschadigde troepen willen stapelen. Als je 10 schurken hebt met 1 blokje schade, kunnen die dan ook niet gestapeld worden ?
  5. AANVALLEN !!

    Galata toren zetten. Een goede aanvaller raakt altijd door je verdediging, die kan je niet blokken. Galata toren kan een plundering voorkomen.
  6. vrienden

    als je op PC speelt, klik op de naam van je vriend. nu gaat er een nieuw schermpje open. 4de optie is 'vriend verwijderen'
  7. Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    AO moet je pas bouwen als je al een mooie aanvalsbonus hebt. Je kan nu beter je aanvalsbonus omhoog zetten door ook je zeus en DvA omhoog te zetten. Die aanvalsbonus heb je altijd en geeft je extra kansen in de GSP. AO geeft je een kleine kans op een extra aanvalsbonus maar in het begin is die...
  8. Welke gebouwen zijn pré en welke niet?

    Yggdrasil is een heel mooi gebouw, de Vikingen uitspelen is zeker de moeite. Hoe lang je in je tijdperk blijft, moet je zelf kiezen. Maar je goederen uit je huidige tijdperk heb je 3 tijdperken later nog nodig om uitvindingen te doen. Je kan best eerst een voorraadje goederen in stock hebben...
  9. Welke gebouwen zijn pré en welke niet?

    dat kan kloppen, het is te lang geleden dat ik vikingen nog eens gespeeld heb.
  10. Welke gebouwen zijn pré en welke niet?

    - Welke goederen gebouwen optimaal werken kan je zien op de continentenkaart. je moet wel eerst die provincie volledig veroveren. Je zal 2 goederen krijgen die je optimaal kan produceren, de andere 3 goederen kan je niet optimaal produceren. Welke 2 dat zijn, is per speler verschillend. Je kan...
  11. Welke gebouwen zijn pré en welke niet?

    Je kan aan meerdere mensen advies vragen en je zal meerdere meningen krijgen :) Ik zou geen innovation tower zetten. Na een tijdje zal je genoeg bevolking krijgen uit eventgebouwen. GG die bevolking geven vind ik persoonlijk niet zo interessant. Er zijn meerdere GG die bevolking geven : Toren...
  12. Welke gebouwen zijn pré en welke niet?

    Goederen heb je 3 tijdperken later nog nodig, kijk eerst wat je voorraad aan goederen is voor je deze gebouwen afbreekt. Produktiegebouwen kan je beter vervangen, nieuwe gebouwen zijn meestal efficienter Huisjes kan je beter ook vervangen, de nieuwe hebben meer inwoners voor dezelfde...
Bovenaan