Recente inhoud door Elzenlander

  1. Prijsstijgingen etc.

    Naar mijn mening kun je het spel ook gratis spelen. Inderdaad, je krijgt dan niet wat de betalende spelers krijgen. Maar die betalen er dan toch ook voor? En dat laatste level, dat komt wel een keer in de antiquair, of het wordt een jaar later een van de dagprijzen. Ik heb op D 'nu pas' het...
  2. Discussietopic: Forge Bowl 2023

    Dat betekent dus dat ruim 1% een betalende speler is, de kurk waarop dit spel nu eenmaal drijft.
  3. Mogol nederzetting

    Ben er twee keer aan begonnen, twee keer mee gestopt. Tweede keer zelfs bijna aan het eind, liep volledig vast. Voor mij geen Mogols meer.
  4. Hoe ontsla je een gildeleider?

    Kijk, dat biedt perspectief. Hoe degradeer je hem? Edit: gevonden, gewoon op de meest linkse knop drukken. Bedankt!
  5. Hoe ontsla je een gildeleider?

    Tijdje terug kwam een grote speler in ons gilde, iemand die wat rustiger aan wilde doen. We kunnen best wel wat nieuwe leiders gebruiken, dus na overleg heeft hij alle rechten gekregen - en kort nadien verdween hij om nooit meer terug te keren. Hoe kun je nu een andere leider ontslaan? Ik zie...
  6. Meer grondstukken kunnen bekomen

    Vreemd, ik heb op D eerder grond teveel dan te weinig, in die zin: ik heb nog voldoende ideeën welke gebouwtjes ik zou kunnen/willen vervangen door wat beters. Heb wel alle medailleuitbreidingen en op één na alle van diamant tot en met Hedendaags. Maar evengoed... Het is toch echt een kwestie...
  7. Beste GG om in te investeren en tip om sneller meer goederen

    Lijkt me een strak plan. Ik speel bijna twee jaar, zit nu pas in Hedendaags, maar heb intussen 18 GG waarvan een aantal vrij hoog. Haast is helemaal niet nodig; zit je eenmaal in het laatste tijdperk, dan moet je toch een jaar wachten tot er weer een nieuwe komt. Lijstje GG's: Arc-CF is al...
  8. Verandering gilde stijd

    Schaf die hele GS nou maar gewoon af... Vorige ronde was leuk, twee grote spelers die de buitenste twee ringen voor de kleinere gildes lieten. Dat werd dus tussen de kleinere gildes nog een flinke strijd. Nu hebben we weer twee van die malloten die permanent de hele kaart op slot houden, een...
  9. Discussietopic Fauna Evenement 2022

    Het is en blijft een waardeloos spel. Op 1 van de 4 werelden die oversteek compleet kunnen krijgen. Krijg je er vanochtend overal nog even gauw een ticket/kaart bij, maar niks... Op een had ik zelfs 6 pootjes, volkomen vast op het dambord, niet los te krijgen. En al had ik ze los, was het nog te...
  10. Discussietopic Fauna Evenement 2022

    Wat een rotspel is dit. Op geen enkele wereld krijg ik die dierenovergang compleet. Krijg gewoon geen pootjes, en de rest is ook niet om over naar huis te schrijven. Beloningen ok, maar ik krijg ze haast niet los, regelmatig zijn er geen combinaties te maken. En een level halverwege beëindigen...
  11. Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

    Maar hoe kom je aan bd's voor dat nieuwe GG? Want niemand heeft ze nog.
  12. Discussietopic: Kasteelsysteem - Extra levels

    Toch wel opmerkelijk. Spelers die in Venus zitten, en alle mogelijke uitbreidingen hebben inclusief die van meds en dia's, hadden nog precies 3 uitbreidingen over. De vraag die rees was dus wat er met een nieuw tp zou gaan gebeuren ten aanzien van de kaart, want drie is wat weinig. Die drie...
  13. voortdurende plundering

    Het voordeel als je al je goedjes uit GG's en evenementengebouwen weet te halen is dat je nauwelijks nog hoeft te handelen. CF is inderdaad een hele goede, op D heb ik ook Pharos en Galata staan. Met name de laatste is interessant, in vergelijk met het oppervlak (3 x 3) het meest efficiënt...
  14. voortdurende plundering

    De verplaatsing gaat random. Ik heb het ook regelmatig, op alle werelden waar ik speel, dat ik dezelfde buren af en toe weer tegen kom. Soms zit er langere tijd tussen, en soms blijven ze twee weekjes langer.
  15. voortdurende plundering

    Kijk eens in je geschiedenis hoe laat hij langs komt. Als dat dagelijks dezelfde tijd is: even een uurtje eerder de boel leegtrekken. Krijgt hij in ieder geval een stuk minder dan de maximale poet.
Bovenaan