Recente inhoud door Ed4now

  1. Account na overlijden

    @Leones Aansluitend heb ik de vraag: Waar kan ik, guppy219, een inactieve speler (al 4 á 5 jaar) melden voor verwijdering, zodat ik ze uit mijn lijst kwijt ben. Zo irritant. Deze speler heb ik in 2020 ook al gemeld en is volgens mij al van vóór 2019 inactief. Deze speler was bezig op de...
  2. Account na overlijden

    dank jullie. Dat ik de fp kwijt ben maakt me niet uit. Vind het alleen irritant dat die GG's in mijn overzicht blijft staan. Zou het willen kunnen verwijderen. Was trouwens niet blind storten. Was bij een Gildegenoot die onverwachts "gestopt" is. Niemand weet wat er gebeurd is maar ze speelt al...
  3. Account na overlijden

    Kan men wel ergens navraag doen (of melding maken van) over een account wat al jaren stil staat? Zo sta ik al jaren (met fp) in iemands GG's waar het account van stil staat en er niets verandering in haar GG's of gereageerd wordt op berichtjes etc.
  4. Discussietopic 1.243

    Sorry voor de late reactie. Gisteren lukte het dus niet via Microsoft Edge maar later wel via Google Chrome. Bedankt voor je reactie
  5. Discussietopic 1.243

    Ik weet het niet hoor, maar ik kan nog steeds niet inloggen. Wanneer verwacht men dat je weer kan inloggen/ M.a.w. hoe lang duurt deze update nog?
  6. Discussietopic: Zomerevenement 2022

    Red Cloud Top bedankt voor de info!
  7. Discussietopic: Zomerevenement 2022

    Kan iemand mij vertellen wat de dodemansbuit en boekaniersbuit precies inhoudt of waaruit die buit bestaat ? Ik kan het nergens vinden
  8. A/B Test: Vriendelijke helpers

    Op C gecheckt hoeveel goed er gegeven is. Uitslag aantal goedjes was exact TT bonus. Dus blijkbaar niets van Zadenkruis en van Regenwoud geen BD gezien. Kan natuurlijk, want x% kans daarop, maar normaal bij elke motivatie-ronde zit er wel wat bij. Zal het nog een paar x weer checken de komende...
  9. A/B Test: Vriendelijke helpers

    dank zal het er nog s een x op wagen en checken. Ook of de bonus van Zadenkruis en Regenwoudproject er bij zitten
  10. A/B Test: Vriendelijke helpers

    Het is mij niet echt duidelijk of mijn motivatie-bonussen van verschillende GGs wel meedoen. In doe in ieder geval mijn TT bonus eerst handmatig! Dus toch nog veel klikken
  11. Automatische taveernebonus?

    Heb het op C en B. Ook als incidenten in het veld Na het bekijken (mn via taveerne en opdrachten in verhaallijn/eventlijn), van de reclame(om de bonus te krijgen) wordt ik doorgeleid naar Google play. Als ik terug wil naar Foe wordt het spel eerst weer opnieuw opgestart en dan nog is het niet...
  12. speciale (event-) gebouwen vermeld de huidige + het eindniveau in pop-up/mouseover

    Dank je, die heb ik gelezen. Geeft mij niet meer duidelijkheid over wat ik fout doe of zou moeten doen.
  13. speciale (event-) gebouwen vermeld de huidige + het eindniveau in pop-up/mouseover

    Jammer dat ik geen antwoord heb gekregen. Ben toch erg benieuwd hoe ik (anders) moet doen.
  14. Vechten in Arctische Toekomst

    oh hahah oké. Niet goed gelezen. Succes verder :)
  15. Hoelang FOE gespeeld

    Opmerking: ik heb het hoogste niveau van deze "uitdaging" en kan nu niet meer zien wanneer ik gestart ben/ hoe lang ik speel. Of kun je het ook ergens anders zien?
Bovenaan