Recente inhoud door dutchbirdy

  1. Dag 3

    De valse heks
  2. Dag 1

    6 verschillen gevonden
  3. Zomerloterij 2018

    3888
  4. Paasloterij 2018

    2
  5. Discussietopic Black Friday

    Waarom is gekozen om een aanbieding maar op 1 wereld aan te bieden? Het kan zo zijn dat ik bv de medailles op C zou willen kopen en iets anders op A
  6. Irene 51 de Onbevreesde scamt

    Irene 51 is van naam verandert, ze heet nu: MrDjuliano10
  7. Irene 51 de Onbevreesde scamt

    Let op, doe geen fp ruil deals met "Irene 51 de Onbevreesde". Hij stort niks terug
  8. Discussietopic lente evenement

    Wie iemand hoe je een pagoda van 2 verdiepingen krijgt?
  9. Discussie spelversie 1.09

    Weet iemand al wat de bonus van Alcatrazz is?
  10. Herhalende missies geven geen diamanten meer

    Ik ben bezig met de herhalende missies maar nu lijkt het erop dat er geen diamanten meer gegeven worden. Ik krijg nu wel 200 medailles. Klopt het dat de diamanten (random) beloning is vervangen door de 200 medailles? Voorlopig heb ik niks meer aan medailles omdat ik reeds mijn 9000 medailles...
  11. Gezocht: Toren van Babel op Arvahall

    Hallo Ik ben op zoek naar mensen wie het groot gebouw "de toren van babel" hebben waarin nog geinvesteerd kan worden. Maak een vriendschap verzoek aan en ik kom bij je op bezoek ( als er meerdere mensen aanmelden kan ik niet garanderen dat ik langskom voor investeren, maar zowiezo kom ik...
  12. Opgelost inlog problemen

    Ik kan ook niet inloggen, andere computer helpt niet
  13. Discussieonderwerp Kerstmis evenement!

    Ik hoop dat de missies rekening houden met mensen die alle sectoren / technologien al hebben. Anders heb ik een probleem.
  14. Samenvoegen gebieden

    Ik merk ook dat de buurten steeds kleiner worden. zit nu in een buurt met totaal 42 en het lijkt steeds kleiner te worden. Ook komen er maar sporadish nieuwe mensen bij. Ook al staat er dat er nieuwe buren zijn, ik merk er heel weinig van
  15. Halloween evenement!

    Hier hetzelfde, heb wel een Jack O'Lantern, maar geen nieuwe opdrachten. En de opdrachten die ik heb, een ervan kan ik niet afbreken, en een wil ik niet afbreken ( omdat de reward porcelijn en koffie is ). Hoe krijg ik die nieuwe opdrachten? EDIT: Ik ben nu al bezig met de missies, Hint...
Bovenaan