Recente inhoud door distenie

  1. ik wil graag iedereen bedanken die mij geholpen heeft, want ik kan er niet meer in

    dank je wel voor het bevestigen leones, ik dacht het al maar ik wist het niet zeker, nu dus wel, ik moet nu toch echt een nieuw device gaan kieze, maar ik stel het al een tijdje uit, gewoon omdat er te veel keuze is eigenlijk, 'vroeger'. nog niet zo lang terug, kocht je gewoon een nieuwe...
  2. ja ik weet ik zeur

    het gaat niet echt om de tijd, geen flauw idee waarom ik dit hier zeg, onder het motto van discussie en feedback misschien, ik zou niet weten waar ik het anders zou moeten plaatsen, trouwens, ik ben nog wat vergeten, het is niet alleen het twee keer klikke, maar ook de pop up, die van de bonusse...
  3. Geen Bug ik zocht, meld een foutje op de wiki, maar niet gevonden, dus maar hier

    ahh, kijk, dat had ik me niet eens gerealiseerd, dat je sommige niet meer compleet krijgt dan, ik geloof niet dat ik ooit op het slotje geklikt heb, leek me vrij zinloos
  4. ik wil graag iedereen bedanken die mij geholpen heeft, want ik kan er niet meer in

    ja idd, zoiets is het, ik heb een hele oude laptop, die alleen nog werkt op fox, zelfs de internet explorer doet heteigenlijk niet meer, google ook niet, ik kan het nog een keer proberen, maar daarom heb ik dus ook geen contact opgenome met support, want die kunne er ws ook niks aan doen, ik...
  5. het planetarium

    lol
  6. ik kwam er tot mijn schrik achter, dat mijn altaar van inspiratie ook niet van alle tijden is

    enig, een arc op level 80, die draait je blaudrukke dus wist ik niet, hoelang duurt het gemissdeld om een arc op op level 80 te krijgen? en hoeveel punte ben je dan verder, het altaar is drie bij drie, en doet er een in de twee dage geloof ik, ik vonnet geen slechte deal eigenlijk ik krijg...
  7. ik wil graag iedereen bedanken die mij geholpen heeft, want ik kan er niet meer in

    ik kan inlogge, maar ik kan geen wereld kiezen, ik druk op speel, maar er gebeurt gewoon niks, komt geen pop up schermpje, van kies je wereld, net zoals een paar weken geleden op beta, dus ik ben bang dat dit het einde voor mij is, heel jammer, want ik had net een leuk nieuw gebouw. nogmaals...
  8. Discussietopic Fauna Evenement 2022

    nee dat klopt, maar wildlife, herbergt nog de mogelijkheid van ander leven, al dan niet correct, maar fauna, is enkel en alleen dierenmaar ik logde net in, en ik zag toch echt wel twee stellen met grote snoeischare, voor hun schamele hutje, die niet bestaande flara, staan te snoeie, ik neem het...
  9. Discussietopic Fauna Evenement 2022

    ik kende het nog niet, de prijzen zijn wel leuk, je kan der best veel winne ook, of ik had gewoon mazzel, alleen de pootjes zijn lastiger ik speel zonder diamanten, in principe, waar ik alleen niks van begrijp is de vertaling, wildlife, het wilde dieren leven, wild animallife, nee dat staat er...
  10. ja ik weet ik zeur

    maar ik vindt het toch echt een achteruitgang, dat je je taveerne nou twee keer moet aanklikke vordat je erin kunt een grote stap vooruit, twee kleine stapjes terug ik doe et niet hoor, principieel weiger ik dit gewoon
  11. A/B Test: Vriendelijke helpers

    tis wel een verademing, niet meer al dat geklik, maar het maakt het meteen wel weer een stuk onpersoonlijker, jammer dat je niet door de avatrs heen scrolt, maar dt zal tachnisch wel onmogelijk zijn, ik kreeg ook helemaal geen blauwdrukken, alleen geld, maar dat zal wel toeval zijn, ik ben ieg...
  12. A/B Test: Vriendelijke helpers

    ik ben blij dat ik gestopt ben, krijgen overvloedige beloningen, wat moet ik me daar nou in godsnaam weer bij voorstellen, ik dacht dat je een knop kreeg, om te motieren/opknappen, ohh dat bedoelen ze ws, lekker duidelijk. broederschap.. ik ben geen broeder, ik voel me gediscrimineerd, op deze...
  13. ik kwam er tot mijn schrik achter, dat mijn altaar van inspiratie ook niet van alle tijden is

    ja dat vroeg ik me ook af, als je een opslagkit gebruikt, hoe krijg je het dan terug in je inventaris, varieert misschien ook wel per gebouw, maar sommigge begrijp ik nu kun je idd dan weer inwisslen, bij de antiqair, mooi handig, toch mis ik de gemaksbak bij de uitgang van de supermarkt as ik...
  14. Geen Bug ik zocht, meld een foutje op de wiki, maar niet gevonden, dus maar hier

    ik heb zojuist een koningljk badhuis gekregen, was ik heel blij mee totdat ik me inene realiseerde dat dat ook tijdperk gevoeling is, om de een of andere reden dacht ik dacht die nederzettingn dingen anders ware, geen flau idee waarom, maar goed, niet dus, het zij zo, maar ik kan em ook niet...
Bovenaan