Recente inhoud door dimitryb

  1. dimitryb

    Dit is als het goed is alleen een grafische fout. Dit wordt opgelost met de volgende update...

    Dit is als het goed is alleen een grafische fout. Dit wordt opgelost met de volgende update. Maar ik ga het verder in de gaten houden voor je.
  2. dimitryb

    tempeliers zoekt gildeleden

    WE HEBBEN WEER RUIMTE VOOR WAT NIEUWE LEDEN. Tempeliers is een gilde waarin kameraadschapgezelligheid en prettige samenwerking voorop staan. We zijn ook actief in Gilde versus Gilde. (momenteel 1e in het klassement Verwachtingen: -minimaal 100.000 punten -regelmatig online (minimaal 3 maal per...
  3. dimitryb

    Condoleance dodo0031

    We gaan je missen dodo, heel veel sterkte aan je familie en vrienden om dit verlies te verwerken.
  4. dimitryb

    Discussietopic 1.70

    Ik zie net met PvP en GvG dat ze wat effecten hebben toegevoegd. Het is nu net of je aan het vechten ben in een onweersbui. al dat gebliksem had van mij niet gehoeven. Verder is het wel opvallend dat als ik alle animaties uitschakel dit geen invloed heeft op de animaties bij gevechten.
  5. dimitryb

    Discussietopic 1.70

    Het ziet er naar uit dat er inderdaad wat verbeteringen zijn doorgevoerd, in mijn ogen lijkt het spel iets soepeler te draaien. (was me ook al opgevallen op de betaserver) Verder die aankondiging ziet er leuk uit maar zou wat mij betreft mogen verdwijnen als je hem gelezen hebt. Dat geld ook...
  6. dimitryb

    fp's omzetten naar goederen

    Het is allemaal een kwestie van vraag en aanbod.
  7. dimitryb

    Feedback Schrikkeljaar Evenement

    De oplossing is heel simpel, zet een alcatraz neer en een drummerschool.
  8. dimitryb

    Duplicaat Geen gevechten erbij

    Is al bevestigd https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/32862-rankingpunten-komen-er-niet-meer-bij.14900/
  9. dimitryb

    Opgelost [32862] Rankingpunten komen er niet meer bij

    kijk een aan, eindelijk iemand die klaagt met verstand van zaken ;-) (maar je bent wel de uitzondering hier) Ik had het natuurlijk aan je naam kunnen zien dat je trainingen geeft. Maar er is altijd ruimte voor verbeteringen daar heb je gelijk in. Ik wordt alleen zo moe van al die spelers die...
  10. dimitryb

    Opgelost [32862] Rankingpunten komen er niet meer bij

    Zullen de punten ook met terugwerkende kracht toegekend worden? En de mensen die klagen over onprofessionele updates moeten zich eens gaan verdiepen in Programmeren. Dan kun je zien hoevel onverwachte consequenties het heeft om een scriptverandering door te voeren. En ja de Bugs worden al...
  11. dimitryb

    Bevestigd [29656] Bericht icoon knippert bij geen nieuw bericht

    Het bericht van Pugzor kan ik bevestigen. Zelfde probleem.
  12. dimitryb

    Bescherming en vrijgeven van sectoren op de GvG 8 uur na verovering.

    ben meer voor 18 uur bescherming met de optie om vrij te blijven geven.
  13. dimitryb

    [29367] Checkbox in avatar.

    Ja puur voor eigen gebruik. en kun je zelf weer verwijderen. Misschien als je er op klikt dat hij rood word, nogmaals klikken groen, nogmaals klikken blauw nogmaals klikken geen kleur.
  14. dimitryb

    [29367] Checkbox in avatar.

    ja dat klopt, niks automatisch, die checkbox is er nu eenmaal (waarschijnlijk ooit ergens voor gebruikt) gewoon er op klikken en dan de keuze krijgen uit een paar kleuren.
  15. dimitryb

    [29367] Checkbox in avatar.

    Oke laat ik in dit geval de "burenbalk" noemen ;-). Los van de discussie of Plunderen goed of fout is, de optie zit in het spel dus kun je er gebruik van maken. Ik zie geen nadelen om de checkbox die al aanwezig is te gebruiken. Verder zou je hem ook kunnen gebruiken om te zien welke buren je...
Bovenaan