Recente inhoud door Didi 666

  1. Didi 666

    Marserts

    Je zal dan ook de basis moeten hebben in je stad om op de kaart te kunnen mijnen, deze krijg je alleen als je in het tijdperk zit. Het zou ook via het GG Ruimteschip kunnen, maar dan zal je ook in het Marstijdperk moeten zitten. Het is in elk geval geen handelbaar goedje, je zal dus echt vooruit...
  2. Didi 666

    Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    De kans is dat het anders wordt, als er meer zijn die hier tegen aan lopen. Althans ik begreep dat er op een gegeven moment naar gekeken wordt Als vervanging van het onbeperkt rammen, vond ik het in elk geval wel een vooruitgang. Al heb ik dat ook wel nachten lang gedaan :p Maar merk de laatste...
  3. Didi 666

    Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    Zie het meer als andersom, maar goed. Zoals ik al zei, wat mij aangaat gaan de torens eruit. In mijn beleving, maakt het echter niet uit, het voordeel en nadeel is voor iedereen, dat haal je er bij mij blijkbaar niet uit. Dat is niet tegen stribbelen, maar mijn mening, en ja, ik ervaar het dus...
  4. Didi 666

    Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    Iedereen heeft last van zowel positief als negatief, dat staat er. Er staat niet dat iedereen het als negatief ervaart. Voor de meeste die ik ken, pakt de berekening meestal positief uit, voor jou dus blijkbaar niet. En zoals ik al eerder zei, wat mij aangaat, gaan de torens eruit, net als...
  5. Didi 666

    Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    Waar is een forum anders voor dan ? De vage kansberekening heeft iedereen last van, dus heeft niemand er voordeel van.
  6. Didi 666

    Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    Die 200 a 300 waar je het hier over hebt, die komen van het Kans element, het geen waar je zo op tegen bent dus. Ze kunnen dat niet minder doen, daar ga je steeds de mist mee in. Aanval 100 verd 100 dan kan je zeg maar 50 keer aanvallen voor je te vermoeid bent. als de kans factor er niet was...
  7. Didi 666

    Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    Je blijft het brengen alsof het allemaal zo lastig is. Wij zijn met 5 man en pakken voor 9 uur meestal al 5 provincies met 2 a 3 spelers. Was de kansberekening er niet, zou je nog eerder klaar zijn immers. De kansberekening is een bonus, komt boven op wat je zou kunnen doen. Je pakt door pech...
  8. Didi 666

    Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    Wat zal er anders zijn dan voor die grote Gildes ? Wat zullen ze anders doen als er geen Rammen of kansberekening meer is ? Strategie GS Goed gevulde Gildekas, Dia om de gebouwen af te kopen en rammen maar. Veel meer komt er niet bij kijken, of je nu groot of klein bent.
  9. Didi 666

    Gilde strijden suggesties en bemerkingen

    Stad ontwikkelen staat los van GS he ? een stad ontwikkelen om beter te zijn in GS is een optie die je kiest, geen verplichting binnen het spel. Dus ik zie niet in waarom Inno zou moeten afstappen van de kansberekening in GS mbt de ontwikkeling van steden. Niet iedereen speelt het spel vanwege...
  10. Didi 666

    Discussietopic: Fauna-Evenement 2024

    Had over Brons heen gelezen inderdaad.
  11. Didi 666

    Plunder gebouwen

    Buren aanvallen, winnen en dan met beetje mazzel plunderen
  12. Didi 666

    Discussietopic: Fauna-Evenement 2024

    GE, GS of je buren, zijn meer opties als de kaart
  13. Didi 666

    Winterevent 2023: Zegeningen van de Elfen

    Ik speel door, door bij de elfen te husselen en dan voor de WP, mini WP of krimpkit te gaan. Kost wat Dia, maar levert ze later ook weer op. En aangezien mijn Dia sowieso via de WP komen, eigenlijk gratis dus :p
  14. Didi 666

    Discussietopic: winterevenement 2023

    Mooi WP scoren bij de Elven :p
  15. Didi 666

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Zal de berichten van de Kerstman best gaan missen o_O
Bovenaan