Recente inhoud door dhaes

1. dhaes

Verandering gilde stijd

Of doodleuk: de spelers die snel bk's afkopen, halen het normaal uit hun diamant farms. Denk niet dat hun inkomsten mee omlaag gaan als er toch al geen dia's gekocht werden. En degene die geen farms hebben zullen het nog steeds afkopen om een voordeel te hebben. Status quo remains and there was...
  2. dhaes

ik kwam er tot mijn schrik achter, dat mijn altaar van inspiratie ook niet van alle tijden is

Iets langere reactietijd: zat te dubben of het verantwoord was hierover te discusseren in deze topic. Let's agree to disagree then ^_^. Maar het klopt wel, er zijn efficientere gebouwen (zoals ik al benadruk tov de altaar der inspiratie). Ik zou eventueel mn wensputten kunnen verkopen en...
  3. dhaes

Discussietopic: Broederschapsevenement 2022

Ik ben ook van mening dat dit voldoende moet zijn om de gebouw volledig te kunnen vrij spelen. Heb altijd het idee gehad, dat als je spelers forceert dia's te kopen om de volledige gebouw te kunnen krijgen, je ze ook vrij snel weer kwijt raakt.
  4. dhaes

ik kwam er tot mijn schrik achter, dat mijn altaar van inspiratie ook niet van alle tijden is

Ben blij dat ik in elk geval reacties uit lok bij iemand ^_^. Misschien is het handig te melden dat ik dit spel speel voor vermaak, en niet omdat ik perse de beste wil zijn en daardoor uitgebrand raak door een 'goede' gilde (wat ik vaak bij spelers zie in dat soort gilde's). Dus ja, tot nu toe...
  5. dhaes

De reactie is dan negeerbaar. Voor de rest: de RWP geeft me toegang tot de bd's van gg's die meestal niet in een boost chat gedropt worden. Het geeft me ook een motief om te motiveren en 204 marsgoederen dat meteen de gildekas in kan. En ja, er zijn ongetwijfeld betere opties, maar ik had...
  6. dhaes

Tot je rond loopt met een lv 80 regenwoud project, en om komt in de blauwdrukken ^_-. In dat opzicht is een regenwoudproject tov 4 altaren van inspiratie (aan ruimte) een betere keuze als je de ruimte over hebt.
  7. dhaes

Discussietopic: Broederschapsevenement 2022

Het is de 2de keer dat ze een gebouw achter een diamantlock te zetten, maar wel de 3de keer dat ze de 'betaal dia's voor een 2de cadeau balk' gebruiken in een evenement. Ze geven in elk geval wel voldoende pakketten. Ik verwacht dat de meeste spelers (met voldoende deelname) het gebouw volledig...
  8. dhaes

Verandering gilde stijd

Ik ben het niet vaak met je eens als ik je berichten lees, maar ik moet toegeven hierover even gelachen te hebben. Nonetheless. Als het doorgezet wordt zal GBG/GSP weer interessanter worden voor kleine spelers. Although... Ik had altijd meer gedacht aan: Hoe verder weg je komt van je eigen...
  9. dhaes

Bevestigd Mogelijkheid om te storten in grootse gebouwen verdwijnt als je de motivatieknop gebruikt.

Als ik de automatische motivatieknop in de app gebruik, dan verdwijnt de mogelijkheid om tegelijkertijd fp te storten in GG's. De optie komt ook weer terug als de automatische motiveerder klaar is. Is dit zoals bedoeld is?
  10. dhaes

Discussietopic: Archeologie Evenement 2021

Misschien dat het alleen bij een aantal mensen speelt.. Het is leuk dat we dit jaar beide de graaf evenement en de edelstenen per dag hebben, maar ik lijk te horen dat mensen erg veel moeite hebben de kleitabletten bij elkaar te sparen. (Meer dan normaal bij volledige deelname aan het...
  11. dhaes

10 posities voor zeeslag 2021

A7, B5, C3, D1, E6, F9, G2, H4, I8, J10 Het gaat om Brisgard. De BD's die ik zou willen als ik ze vind zijn voor de Regenwoud project.
  12. dhaes

Zeeslag 2021 - Feedbacktopic

Ik heb de kaart net gevonden in een losse topic. Dat kan onoverzichtelijk zijn als je vanuit de app of browser in de opdracht komt.
  13. dhaes

Open spel Verander het woord!

plots
  14. dhaes

Winterevenement 2020

Ik.. vind dat de 4 gezamelijke bakkerijen een enorme ruimte innemen voor de diensten dat ze tezamen leveren. Je bent 6x10 of 12x5 vakjes kwijt, wat bijna evenveel is als een alcatraz. Gezien ze ook elk een weg nodig hebben zijn er weinig plekken waar je ze efficiënt kunt plaatsen. Ik verwacht...
Bovenaan