Recente inhoud door De beeldschone Saphira

  1. De beeldschone Saphira

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Ik heb besloten dat tussen al die snuisterijen zeker wel een spiegeltje voor mij bijzit en dat ik hotel de botel verliefd ben geworden op jou Kapitein Schuimkop! Kom we laten de boel de boel en varen samen uit. De havenmeester kan het oplossen. Wie weet krijgen we nog de aanwijzingen te horen en...
  2. De beeldschone Saphira

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Waar is de kapitein gebleven, zou nog wel even afscheid willen nemen, voordat ze weer uitvaren :)
  3. De beeldschone Saphira

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Nou als je het Ravioli vraagt wel... die is zo wat van achterdochtig en Orion, die vind ik maar zweverig en onze lieve gouverneur is enkel bezig zijn harde pegels te tellen... Ik hou het bij jou Paulus mijn lieve barman met of zonder rum ;)
  4. De beeldschone Saphira

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Bourgondisch eten hmmmmm heeft Ravioli dat bereidt met extra uien of zo?Orion zal er wel wat in gedaan hebben, vertrouw het helemaal niet meer hoor
  5. De beeldschone Saphira

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Maar Havenmeester zondag was het een drukke dag en had mijn prijzen wat omhoog gebracht en dat maakte die piraten niet blij ;)
  6. De beeldschone Saphira

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Ik zei toch Paulus dat scherven geluk brengen! Ook uien roeien die verkoudheid uit, maar maak dat Kok Ravioli maar wijs
  7. De beeldschone Saphira

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    He... Paulus.... ik lust wel een drankje hier hoor en vandaag ga ik aan de rum! Moet die uienstamppot echt wegspoelen
  8. De beeldschone Saphira

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Tja na dat bezoekje bij Eukalypta zat ik echt te denken he.... Begin oktober 2023 ben ik jarig wat een feest! Ik vraag gewoon een nieuwe spiegel.
  9. De beeldschone Saphira

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Zoiets moeten jullie allemaal niet zeggen.... Ravioli je vertrouwd ook enkel je uien en Orion zijn smerige drankjes. Scherven brengen geluk en bedacht me dat vanmorgen na ee onrustige nacht. Ik had niet eens die uien stamppot van ravioli gegeten.... vertrouw helemaal niets meer.
  10. De beeldschone Saphira

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Nou Karel mijn liefje.... ik loop met je mee..... ben nieuwsgierig geworden wat er allemaal mist en is toch op weg naar Eukalypta.... kunnen nog wel korte pitstop maken als je duiten over hebt?
  11. De beeldschone Saphira

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Ik heb zo afspraak met Eukalypta om me van die vreselijke jeuk af te helpen. Ik vertrouw Kwakzalver niet meer en ik ga ook nooit meer hier wat nuttigen..... Ravioli wat is er aan de hand met die pizza's? Toch niet direct onder de knie he....
  12. De beeldschone Saphira

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Maar iedereen lijkt zijn zonde te overzien en is erg rustig.... ben bang dat het verdriet groter is of zijn er enkele die op de vlucht geslagen zijn,omdat ze iets gedaan hebben wat het zonlicht niet verdraagt?
  13. De beeldschone Saphira

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Nou Insane Rider mijn spiegel was niet het ergste dus. Pietje zag er vreselijk uit en iemand heeft al zijn frustratie bot gevierd dus op die arme ziel :(
  14. De beeldschone Saphira

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Nou ik vandaag niet hoor Insane Rider.... mijn spiegel aan duigen en ik zie er niet uit... Die haring heeft me geen goed gedaan.... er zat ook een muf luchtje aan
  15. De beeldschone Saphira

    Halloween Mystery 2022 - Verhaal/Opdracht

    Uhmpf kijk nou die sterren, want mijn grootste en mooiste spiegel is stuk! Allemaal scherven op de grond. Hoe kan ik nu naar mijn prachtige ogen kijken en hoe moet ik mijn haar nu doen! Er is een piraat de mij geen aandacht schenkt, hij zit altijd voor zich uit te staren en zegt niks. Ik wil...
Bovenaan