Recente inhoud door davantewarrior

  1. baseliek van san marco

    zal ik de baseliek van san marco plaatsen of niet?
  2. Discussietopic Egyptische Nederzetting

    ik vind het een leuke uitbreiding, maar het irritante is de trainingstijd van de troepen, normale troepen 4uur! en strijdwagens zelfs 8 uur!!!!
  3. Verdedigende legers

    je kan alleen aangevallen worden door mensen uit je buurt, als diegene die in de virtuele toekomst zit je aanvalt betekent dat dat hij tussen de buurtwisselingen van morgen naar de virtuele toekomst is gegaan
  4. Hoelang FOE gespeeld

    ja dat kan je vinden, je kan dat vinden in je stadhuis, bij profiel, als je dan bij prestaties helemaal naar onderen gaat zie je speciaal, dan heb je de Foe fanclub prestatie, daar zie je hoeveel dagen je foe hebt gespeeld PS: dat is alleen voor die wereld en telt niet voor andere werelden
  5. Open spel clash of countries

    90
  6. Open spel clash of countries

    90
  7. Open spel Verander het woord!

    totem
  8. Open spel Wat als ... ?

    geen reactie. Wat als je zo zwaar zou zijn als neutronensterstof in een neutronenster (voor iemand die niet weet hoe zwaar dat is, een theelepeltje spul is zo zwaar als de mount everest en een kogel zou naar het midden van de aarde zaken)
  9. Open spel Verander het woord!

    stort
  10. Verbeteringen van automatisch vechten

    maar als je bij ijvoorbeeld gvg 100+ gevechten wil doen, dan gaat dat niet allemaal handmatig lukken behalve als je een paar uur bezig wilt zijn
  11. Legers selecteren ipv eenheden

    goed idee, +1
  12. Verbeteringen van automatisch vechten

    Je kan nu automatisch vechten en dan doet de computer altijd de zet waarbij je de meeste schade doet. Dat is nogal irritant als er wat schurken in je vijandelijk leger zitten maar je wilt (bijv. bij gvg waar je tot de 80 gevechten moet doen) niet al die gevechtjes handmatig doen. dan heb je heel...
  13. Crossdeal van A naar E

    Ik zoek een crossdeal van A naar E met een bedrag van 40 per dag, als je kan, laat dan graag iets weten op foe en niet hier op het forum
  14. Actieve vrienden gezocht!

    bij mij hetzelfde :-)
  15. Crossdeal van A naar E

    sorry, gewijzigd staat nu op het A forum
Bovenaan