Recente inhoud door Cornholio

  1. Cornholio

    Discussietopic: Forge Bowl 2022

    De speler heeft 2 keer de diacoach gebruikt. Geeft ook aan dat ie 1 evenementgebouw heeft met nog 3 upgrades waarvan de 2 uit goud. Verder is het niet te checken of deze wat info achterhoud of niet.
  2. Cornholio

    Discussietopic: Forge Bowl 2022

    Nu het gedaan is, toch een vraag. Ik heb het gebouw op level 10. Daar heb ik 1600 yards voor afgelegd. Een mede gilde lid heeft op een vergelijkbare manier ook het gebouw op level 10 echter ben ik een amateur en hij/zij heeft de gouden beker. Heb ik 855 yards en hij meer dan 2000. Heb ik wat 50%...
  3. Cornholio

    Open spel Verander het woord!

    Nat
  4. Cornholio

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Als ze een ranking maken obv het aantal dia punten van je groep, waarbij de ranking de positie is, worden de kansen voor elk gilde eerlijker verdeeld. De sterke winnen vaak de 1000dp dus die staan bovenaan met andere winnaars uit de 1000dp, de 4e of 5e krijgen dus een lagere ranking. Win je de...
  5. Cornholio

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    We hadden de pech om 2 sessies achter elkaar ingeblokt te worden door 2 a 3 gilden. Dan is het niet dat je het slecht doet denk ik. Volgende sessie, oude kaart, kan het ons zomaar weer overkomen en zijn we weer terug bij af. Ander idee zou zijn om de rang van het gilde mee te laten spelen bij de...
  6. Cornholio

    Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Het is te overwegen om in de GS bij de indeling van gilden ook te kijken naar de slagkracht van gilden. Door 2 sessies GS geen deuk in een pakkie boter te slaan, hebben we nu gilden die ongeveer eenzelfde saldo hebben aan divisiepunten. Wij zijn gelukkig niet de snelste maar hebben ondertussen...
Bovenaan