Recente inhoud door Contradixi Maxi

  1. Contradixi Maxi

    Discussietopic Ruimtetijdperk: Venus

    Top! dit geeft het gevoel dat we hier niet nutteloos onze mening delen...:)
  2. Contradixi Maxi

    Limiet van 2000x afbreken van herhaalmissies

    Ach, het voordeel is wel dat je nu makkelijk handmatig de scriptspelers bij kunt houden en dit geen eens zo veel extra tijd kost... Het zou wel handig zijn om een indicator te hebben zodat je kan checken hoeveel je nog over hebt. Ik heb gemerkt dat om 00u de reset is, maar ik doe juist veel...
  3. Contradixi Maxi

    Limiet van 2000x afbreken van herhaalmissies

    Het is max 2000x afbreken hè. je breekt er 13 af om een rondje te gaan door de missies, ik kan 4 rondjes binnen een minuut afbreken op mijn tablet... 4 x 13 = 52 per minuut, wat betekend dat ik in 40 minuten aan mijn max kan zitten... en dit is gewoon handmatig op mijn ipad.. misschien opnieuw...
  4. Contradixi Maxi

    Discussietopic Ruimtetijdperk: Venus

    'Observer drone' zou ik ook geen 'waarnemingsdrone' noemen... Ik zou persoonlijk 'observe' in deze context vertalen naar observeren en niet naar waarnemen... je neemt misschien waar als je gaat observeren, maar dit hoeft natuurlijk niet het geval te zijn... 'observatiedrone' of 'spionagedrone'...
  5. Contradixi Maxi

    Limiet van 2000x afbreken van herhaalmissies

    Ik loop nu voor het eerst tegen de limiet aan van maximaal 2000x afbreken van een missie. - Is dit limiet binnen 24u, (dus zou ik over 10 min weer verder kunnen) of is er een soort van herberekening rond 00u ofzo? - Ik had begrepen dat je bij normaal spelen niet zou merken dat er een limiet...
  6. Contradixi Maxi

    Discussietopic Ruimtetijdperk: Venus

    Krachtige draak, of machtsdraak is wel wat meer in de verwachting, of 'Kracht Dragon' aangezien 'Spookblaster' ook Nederlands schijnt te zijn..;)
  7. Contradixi Maxi

    Discussietopic Ruimtetijdperk: Venus

    Laserschip is wel een teleurstellende vertaling van 'power dragon' :confused:;)
  8. Contradixi Maxi

    Wijzigen gebouwkosten tijdens gildestrijdperk

    Ik heb alle info bekeken op fandom en op forums gezocht, maar meer dan de 'standaard' uitleg hierover vind ik niet. En het is zeker het geval dat op de laatste dag van GS de goederen om bk op een bepaalde sector te bouwen veranderde... Er was die dag wel een gildelid een tijdperk omhoog gegaan...
  9. Contradixi Maxi

    Wijzigen gebouwkosten tijdens gildestrijdperk

    Het is ons opgevallen dat de goederen die nodig zijn om bepaalde gebouwen te bouwen op gildestrijdperk wel eens veranderen. afgelopen editie moesten we 10 dagen lang op B1 goederen betalen waar de voorraad krap van werd, maar de laatste dag was dit plotseling veranderd naar andere goederen... -...
  10. Contradixi Maxi

    Feedbacktopic: Community Suggesties

    Ik zou het prettig vinden als alle soorten missies (verhaal, dagelijks en event) onder 1 shortcut in een apart menu komen. vooral in de app zou dat veel overzichtelijker zijn. nu staat tijdens een evenement je hele scherm vol met shortcuts...
  11. Contradixi Maxi

    Discussietopic 1.200

    Ik vind de wijzigingen in de app in bijvoorbeeld stadhuisgeschiedenis, taveernewinkel, grootste gebouwen, etc... eigenlijk overal waar het is gewijzigd, erg onoverzichtelijk. door alles 'papier achtergrond' te maken mis je reliëf. geschiedenis in stadhuis staat nu ook verder uit elkaar waardoor...
  12. Contradixi Maxi

    rare goederen

    Ik geef de spelmakers gelijk.. Dit waren nu eenmaal belangrijke goederen in die tijden. Dat jaren later wordt aangetoond dat iets minder goed is, veranderd de geschiedenis niet... Wees blij dat het belangrijkste handelsmiddel van het koloniale tijdperk 'slaven' er niet tussen zit...
  13. Contradixi Maxi

    Discussietopic 1.199

    Aangezien de reacties binnen 4 minuten geplaatst worden, kan je dit denk ik niet als onderbouwd beschouwen... Een bijkomstig technisch probleem op een verandering in software welke helemaal niet in deze versie zit..... natuurlijk joh... uitleg is waterdicht!
  14. Contradixi Maxi

    Discussietopic: verwijdering Gildeforum

    Waarom worden Gildegesprekken na enige tijd verwijderd? Op gildeforum blijven berichten tenminste wel 5 jaar staan. Ik heb bij invoering van het nieuwe berichtensysteem een hele uitgebreide handleiding (uitleg) voor ons gilde gemaakt, welke ik vervolgens heb geblokkeerd voor reacties. doordat...
  15. Contradixi Maxi

    Discussietopic 1.199

    maar begrijp ik dan iets verkeerd? Ik citeer de volgende zinnen uit de verklaring; " This week, we moved forward with an update that sets a limit on Quest Aborts to prevent this exploit, and the impact it has on our servers." " Unfortunately, as a byproduct, there was a technical issue that...
Bovenaan