Recente inhoud door cg2700

  1. ForgeDoku! - Discussietopic

    Je hebt gelijk. Was laat toen ik het bekeek. Die 2e oplossing kan helemaal niet, de vierkanten mogen ook geen dubbels hebben en dat hebben ze alle 4.
  2. ForgeDoku! - Discussietopic

    Proficiat winnaars! Was weer een leuke opdracht! Ik zie wel dat er een foutje in de oplossing van dag 6, optie 2 zit. 1e rij, 1 en 3 moeten omgedraaid worden anders klopt die niet
  3. Wijziging in beloningspool

    Het kaartenmakersgebouw zit niet in de dagelijkse prijzen en ook niet in de wissels. De enige manier om deze te verzamelen is via de schatten en alleen nadat je 3000 dia's betaald om die op te graven
  4. Opgelost Alle beloningen in zomerevent missies ontgrendeld

    Ik heb alle rushopdrachten uitgespeeld en zit nu aan de dagelijkse opdrachten maar de beloningen bij 55 en 66 voltooide opdrachten zijn plots ontgrendeld (zie afbeelding). Dit zou onmogelijk moeten zijn aangezien ik nog maar 36 opdrachten voltooid heb. De beloning voor opdracht 66 heb ik per...
  5. Bevestigd PvP gebouw update de maximale pogingen niet

    Ik heb net hetzelfde probleem. Bij het kopen van pogingen in GE en PvP, moet het spel altijd dubbel laden en updatet de kost voor kopen met dia's niet.
  6. Forge-Zoeker Discussietopic

    Dank je wel en geen probleem
  7. Forge-Zoeker Discussietopic

    Het is ondertussen 10 dagen geleden dat de prijzen zijn uitgereikt maar als ik me het goed voor heb, heb ik deze nog niet ontvangen. 750 dia's is namelijk moeilijk te missen. Kan iemand bevestigen of deze effectief zijn uitgereikt en ik gewoon gek aan het worden ben of er inderdaad iets fout...
  8. maximum sectoren

    Als je alle sectoren verworven hebt en je krijgt een 'verwerf X aantal sectoren' missie, dan wordt die automatisch voltooid.
  9. Forge-Zoeker Discussietopic

    Oh wow, heb gewonnen. Dank jullie wel voor de leuke opdracht! Was geen gemakkelijke maar dat maakt het net zo leuk ;)
  10. Eierzoekwedstrijd - Discussietopic

    Oh, ik zit tussen de gelukkigen. Dank je wel! Was weer een leuke opdracht
  11. Rekenmania - Discussietopic

    Proficiat allemaal! Hier helaas geen dia's maar de tickets zijn ook welkom. Bedankt voor het organiseren!
  12. Open spel Verander het woord!

    strip
  13. Rekenmania - Discussietopic

    Ik denk niet dat negatieve antwoorden zullen goed gerekend worden maar we zien wel
  14. Rekenmania - Discussietopic

    Klopt, vandaar ook mijn vraag of alle waarden positief moeten zijn
  15. Rekenmania - Discussietopic

    Ik ga er gewoon vanuit dat volgende gebruikt wordt (in deze volgorde): Haakjes Machten en wortels gelijkwaardig (want bv. een vierkantswortel is gewoon een macht met exponent 1/2: sqrt(4) = 4^(1/2) = 2) Vermenigvuldigen en delen gelijkwaardig (want een deling is een vermenigvuldiging met het...
Bovenaan