Recente inhoud door Casticus 92 de Leeuw

  1. Geen Bug Kalendersleutel

    Is geen bug, alleen maar een trigger om je geld afhandig te maken......
  2. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    De charmeur heeft wel gelijk. Bij kans percentages hoort een normale verdeling die deze kans volgt. Probleem is alleen dat dat nu juist niet het geval is. En zijn eigen kleine vergelijking over zijn gevechten wordt door hem zelf als ongeldig weggestreept :cool: Ik zit regelmatig te tellen wat...
  3. Nieuw Aangeboden handel verandert en kost nogmaals goederen

    Ik heb een aantal aanbiedingen op de markt geplaatst waarbij ik de titan goederen aanbied die ik produceer in mijn kolonie. Ik weet niet wat mijn buur denkt afgenomen te hebben, maar ik kreeg een melding dat er een aanbieding is aangenomen die ik helemaal niet heb geplaatst. Sterker nog, ik ben...
  4. Nieuw Volgorde van M/O klopt niet

    Terwijl mijn legendarische herberg, dierenoversteek en houtskooltrein staan te wachten op een M/O, komen er allemaal botanische rotondes, winnaarspleinen en carrousels voorbij. Ofwel, de volgorde van de gebouwen waarin de M/O worden uitgevoerd is niet volgens wat je mag verwachten en wat ook ik...
  5. Overal hetzelfde kans-algoritme

    Kijk naar de kans op uitputting in GSP en bekijk wat je daadwerkelijk krijgt aan uitputting (bij minder dan 5 bk natuurlijk). Vergelijk dat eens met de kans op diamanten als beloning in datzelfd GSP en hoe vaak je die daadwerkelijk krijgt. Zie je een verschil? Hoe kan het dat de negatieve kans...
  6. Discussietopic: Zomerevenement 2023

    Nog een leuke..... kalendersleutel staat als prijs weergegeven maar als je gaat omdraaien nergens te bekennen! Ofwel de prijzen zijn anders dan wat ze je doen geloven. En dat gooien met de munten?? Die voortgang klopte ook niet echt maar lijkt veranderd te zijn (krijg nu geen 0 munten en toch...
  7. sellectiekitjes, fragmenten en bonuskratten

    Ik denk dat er een update in de maak is waar je fragmenten krijgt die je kunt combineren tot de huidige fragmenten....... ofwel fragmenten van de fragmenten :cool: GE gaat nu dood voor het merendeel van de spelers. En de beloningen in GSP, waar door het excessieve juist wel iets aan gedaan mag...
  8. Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

    GE level 5 zal deze week op veel plaatsen gewoon niet meer open gaan. Met veel pijn, moeite en gezeur zijn ze aan het proberen de concentratie van de aktieve, sterke spelers tegen te gaan (aanpassing GSP) en dan zo'n update voor GE. GE level 5 is niet voor de kleinere gildes en spelers en zal...
  9. Discussietopic verjaardagsevenement 2023

    Wat een ongeloofelijk dom spel. En ik wil graag de beloofde lage levels ontvangen zodat het bord ook daadwerkelijk leeg te spelen is, maar dat gebeurt natuurlijk niet. Een hele slechte toevoeging. Zelfs al zijn de beloningen in de vorm van het nieuwe gebouw super, dit vind ik het absoluut niet...
  10. Verandering gilde stijd

    Na een stop van 9 maanden ben ik een paar maanden terug weer begonnen. Heb mijn aanvalsbonussen nu verder uitgebreid, maar met zo'n 400% aanval en verdediging extra kan ik nu ivp tot tegen de 100 uitputting tot ongeveer 10 uitputting hoger. Boven de 100 uitputting gaat de straf gewoon te hard...
  11. Discussietopic 1.234

    Na deze update lopen de missies regelmatig vast (PC) Bij afbreken ven een missie verschijnt er geregeld geen nieuwe missie en kan je niet meer naar de andere missie tabs gaan (dagelijk, event). Missieoverzicht sluiten, even wachten, en dan zijn er weer 3 missies. Maar wel uiterst irritant als je...
  12. Verandering gilde stijd

    Het is misschien te doen cq. nagenoeg gelijk voor een gilde die gemiddeld aktief is of minder. Maar als je nu tot 100 uitputting kunt spelen, ben je straks met 200 handelingen gewoon klaar. 66% FOE betekent namelijk eerder 50% daadwerkelijk, als ik kijk naar wat de % nu zijn en wat er...
  13. Verandering gilde stijd

    Denk hier maar eens over na: Spelers zijn nu uren zoet met het spelen van GSP, verspreid over de dag. Met de nieuwe opzet zit je binnen 10 minuten aan je max uitputting. Wat gaan we doen met de tijd die ineens overblijft? Elders vertier zoeken waarschijnlijk, dus grote kans op leegloop. Steden...
  14. Limiet van 2000x afbreken van herhaalmissies

    Zie weinig gebeuren aan deze geweldige oplossing van de ontwikkelaars. Ben je klaar met Venus en heb je dus net wat minder te klikken om rond te gaan, loop je nog steeds tegen die limiet aan. Dit is gewoon weer een tweede voorbeeld van hoe je de normale spelers belemmert en niet of samen met de...
  15. Discussietopic Ruimtetijdperk: Venus

    Echt een super idee om dit nieuwe tijdperk samen met een max op afbreken missies te introduceren. Stel je toch eens voor dat mensen te veel Venus goederen en bd's krijgen. Vooral dat laatste zonder gebruik van dia kan natuurlijk echt niet. Wordt tijd dat de ontwikkelaars ook weten hoe je een...
Bovenaan