Recente inhoud door bromtor

  1. bromtor

    Geen Bug NextEra goederen

    Bij het event de dagprijs 250 goederen 50 elk NextEra
  2. bromtor

    Geen Bug NextEra goederen

    Dan hoort er zeker geen NextEra vermeld te worden.
  3. bromtor

    Geen Bug NextEra goederen

    Ik dacht leuk 50 van elk goed van het nextera ( volgende tijdperk ) helaas zie ik niets in de gilde kas of i mijn voorraad hiervan ik ben zelf tijdperk Titan en klaar had leuk geweest alvast volgende tijdperk goedjes te verkrijgen. Dit werkt dus niet en heb ik niets gekregen van de dagprijs...
  4. bromtor

    Black Friday "voordeel"

    Draai het om black friday zou het zijn voor degene die dat nemen een echt zwarte dag voor je knip.
  5. bromtor

    Discussietopic: Pvp Arena

    Meest genegeerde onderdeel op de beta server als 0,05 procent het speelt is het veel maar je kan het gewoon negeren geen enkele verplichting om er aan mee te doen en dan tel je ook niet mee op de Arena.
  6. bromtor

    Leger sloten

    Is het geen optie om ons spelers bij de leger eenheden 3 a 5 mogelijkheden te geven om daar alvast 8 eenheden in klaar te zetten in sloten. De spelers kiezen vaak voor een bepaalde aanval op de GS ,GE altijd de zelfde keuzes als ze zien waartegen er gevochten moet worden. Nu moet ik vaak alle 8...
  7. bromtor

    Antiek dealer

    Bedankt voor het heldere antwoord. IDD slotje aanvinken dan zie je overal de slotjes oplichten en kan je per stuk aan of uit zetten.
  8. bromtor

    Antiek dealer

    Waarom kan ik ineens sommige dingen niet meer verkopen bij de antiek dealer staan op slot dit moet toch mijn eigen keuze zijn of ik wil verkopen of niet ?
  9. bromtor

    Geen Bug Productie

    Het valt mij ineens op dat de productie gebouwen op Brisgard nog maar 50 % geven van normaal per 24 uur ik speel meerdere werelden daar heb ik de zelfde productie gebouwen staan en daar draaien ze wel het juiste aantal per 24 uur Mars rakettestlocatie en de cidermolens.Ook de banket bakkerijen...
  10. bromtor

    Plaats stads pushups ( diamanten ) in een apart venster.

    Is het niet mogelijk om de pushups voor afbouwen en dergelijk in onze stad in een venster rechts onderin te zetten gedurende de tijd dat het ook zichtbaar is in je stad. Alleen nu is het een bron van irritatie omdat deze steeds ergens voor staan ik begrijp de noodzaak van Inno`s kant ervoor maar...
  11. bromtor

    Verkopen blauwdrukken bij de antiquair

    Vind het idee niet zo vreemd waarom kan je niet verkopen wat je wel kan kopen. En al krijg je er niet veel voor zijn wel meer dingen al die flesjes OA je hebt diverse sloten tot je beschikking. Ik heb er 4 tot 5 afhankelijk welke wereld ik bespeel en doe meestal 2 dingen weg die ook gems...
  12. bromtor

    Discussietopic PvP Arena

    Speel maar eens op de Beta voor je oordeelt over anderen geloof me je bent snel genezen als je dat AI versus AI speelt en dat heet dan PVP-Arena no way in de verste verte lijkt dat er niet op als dat hier komt gaat 2 derde van de spelers wat anders doen.En ik spreek uit ervaring erover bespeel...
  13. bromtor

    ben ik de enige met plaatsvervangende schaamte...

    Schaamte dat hoef je niet hiervoor te hebben ook ik irriteer me mateloos aan dat push gedrag voor diamanten in de stad zelfs voor dingen van 0 dia verschijnt dat heel irri als je weer naar je stad terugkeert en je muis pointer staat er ineens weer boven met alles is het hinderlijk nu lijkt het...
  14. bromtor

    Aanbiedingen en dia in acties.

    Het zal wel aan mij liggen maar de kosten voor wat je met een actie moet neerleggen of de dagelijkse aanbiedingen zijn echt absurd. Is FoE bezig zichzelf overal stuk te maken want de dagelijkse aanbieding van nu 1 selectiekit gesticht 3700 dia is gewoon absurd kost je dus rond de 45 euro. Dat is...
Bovenaan