Recente inhoud door BPCastellano

  1. Wereld G, wanneer komt die nou?

    F is een wereld van de grote big spenders. Dit zal Inno wel bevallen dus ik verwacht komende zomer wel een nieuwe wereld.
  2. Gildestrijdperken discussie

    Er zijn heel veel gildes met niet enorm veel leden. Beetje de status van E al een poos. Oke, zal wel toeval zijn denk ik, maar deze ronde is lekker hoor. Allemaal gildes met 25-45 leden. Slechts een gilde met meer dan 70 leden maar die presteren niet bijzonder, met alle respect. Echt leuk zo...
  3. Gildestrijdperken discussie

    Inno, inno, Innoogames.....een gratis tip voor jullie aangezien jullie dat inzicht niet lijken te bezitten: er zitten op E best veel gildes in diamant met weinig leden. Waarom die gildes niet bij elkaar indelen? Nu worden die gildes vaak bij de gildes met veel leden geplaatst. Ik vind het maar...
  4. Halloween evenement 2020 discussietopic

    Ik ook :D :D :D :D
  5. Halloween-event 2020

    Weer een event, zucht. Spel wordt verkracht met die eventgebouwen. All about the money.
  6. datum tijd bijdragen in GG inzien

    Je leest niet goed, zoals wel vaker:) Hij kan gewoon de fp in zijn gg bijhouden. Niet via de draad.
  7. datum tijd bijdragen in GG inzien

    Volgens mij vraagt topic starter helemaal niet hoe jij over treintjes denkt...... Zelf je gg's waar je in laat storten goed bijhouden Lord. Is prima te checken op die manier
  8. Discussietopic nieuw berichtencentrum

    Prima aanpassing
  9. Discussietopic zomerevenement 2020

    Op de werelden waar dubloenen niet meer nodig zijn zitten ze uiteraard in de incidenten maar op de werelden waar je ze nodig hebt kom je ze uiteraard niet meer tegen. Al 3 dagen aan het zoeken, gewoon geen een dubloen......sabotage :D :D :D
  10. Discussietopic zomerevenement 2020

    En zo kunnen ze de boel lekker saboteren. Treurige ontwikkelingen.
  11. Discussietopic zomerevenement 2020

    Diep triest hoe Inno bezig is. Ik heb ook op meerdere werelden de villa niet compleet gekregen. Pure sabotage is dit. Echter vertik ik het al een behoorlijke poos nog maar een cent uit te geven aan deze oplichterij en vriendjespolitiek. Af en toe nog eens een paar Euro om kampen af te komen en...
  12. Discussietopic zomerevenement 2020

    Dat is al even duidelijk.....
  13. Discussietopic PvP Arena

    Hahaha zo waar. Spel voor de werkelozen geworden dit :D
  14. Discussietopic zomerevenement 2020

    Al zeker 3 dagen geen een gehad. Op alle werelden. Super triest
  15. Aanbiedingen en dia in acties.

    Zinloze discussie. Ze luisteren echt niet. Zijn alles aan het uitmelken.
Bovenaan