Recente inhoud door Bommerd

  1. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    https://support.innogames.com/kb/ForgeOfEmpires/en_DK/2694/Take-a-glimpse-into-the-future-with-the-first-teaser-for-Quantum-Incursions en even een blik bij Mooningcat en Ubernerd geeft alle redenen om inno te feliciteren met Quntum IIncursions, zeg maar farmarama 2.0
  2. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Ik zie een trend en geef mijn visie , ik vecht liever voor de punten dan dat ik ze koop , geeft mij iets meer voldoening hier laat ik het verder bij
  3. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Inno heeft liever spelers die een paar duizend euro uitgeven aan event gebouwen , tja 60 van de golden winter wonder pyramides , 60 x 12 units ( dag alca) 60 x 29 % aanval ( dag cdm) 60 x 32% stadsverdediging ( dag terra) , 60 x 23 fp ( dag cape) 60 keer 48 goedjes of wel, hoe steek je een mes...
  4. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Innogames maakt in mijn ogen zowel commercieel als strategisch een blunder door spelers die hun tijd en energie in het spel hebben gestoken als de harde kern, te vervangen door dia-cash-cows, die zich laten verleiden met events en GS tot het trekken van hun credit cards. De bodem, de strategie...
  5. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Ik blijf het vreemd en jammer vinden , GvG was het meest pure onderdeel. Zeker nu GS zwaar corrupt is gemaakt (10K+ a/d bonus en 5 a 6 extra uitputting extra ) de illusie dat het uppen of bijkopen van (event) gebouwtjes wat uitmaakt. Nee GS met de event gebouwtjes die massa FP en bonus geven...
  6. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    GS en GvG zijn niet te vergelijken qua planning strategie. De spelers zijn in GS omgekocht met de FP die ze krijgen In GvG draait het niet om deze korte termijn beloningen Ja jaren je stadjes geoptimaliseerd , je GGs en dan , de stekker eruit totaal geen helderheid hoe GuilRaids eruit gaat...
  7. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2023

    GS is volledig corrupt geworden, het levert inno dus veel dia op. Het gilde dat de meeste dure gebouwen zet, koopt de overwinning. Ga maar uitrekenen hoeveel dia er per dag uitgegeven worden , dan weet je GS nieuwe stijl is de overwinning kopen. Na het event gebouwen kopen maandelijks , is nu...
  8. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Inno geeft niet veel duidelijkheid aan de groep GvG spelers , de harde kern van FOE GuildRaids is nu aangekondigd, maar hoe en of het te vergelijken is met het GvG teamplay is erg onduidelijk Ik vind dat Inno best wel wat duidelijker mag zijn en wat meer begrip kan tonen aan de groep GvG...
  9. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Wat gaat Inno teruggeven van de tijd, energie, goedjes , units die we in GvG hebben gestoken ?
  10. Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    GvG opheffen is een schaakspel naar dammen degraderen. Spelers die vanwege de strategische uitdaging FOE zijn gaan spelen, worden ook via de spelvervalsing van veel te sterke (koopbare) eventgebouwen, richting een bezigheidsspel getrokken. FOE mist het strategisch inzicht en zal spelers...
Bovenaan