Recente inhoud door BlondClog

  1. BlondClog

    Kom naar ⭐ All Inclusive ⭐

    Ben je nog een nieuwe / kleine speler die bezig is het spel te leren kennen of ben je al een heel ervaren speler? Beiden en iedereen ertussen zijn van harte welkom.
  2. BlondClog

    Word Jumble 2023 - Discussietopic

    Als ik hier een bericht kan achterlaten dan heb ik toch een forumaccount? Waarom heb ik dan niet genoeg rechten voor de wedstrijd?
  3. BlondClog

    Kom naar ⭐ All Inclusive ⭐

    Ben je nog een nieuwe / kleine speler die bezig is het spel te leren kennen of ben je al een heel ervaren speler? Beiden en iedereen ertussen zijn van harte welkom.
  4. BlondClog

    Kom naar ⭐ All Inclusive ⭐

    Ben je nog een nieuwe / kleine speler die bezig is het spel te leren kennen of ben je al een heel ervaren speler? Beiden en iedereen ertussen zijn van harte welkom.
  5. BlondClog

    Kom naar ⭐ All Inclusive ⭐

    Welkom bij ⭐ All Inclusive ⭐ We bieden jou: - een junioren coach - 5 - 50 fp treintjes voor de kleintjes - Gilde Expeditie level 5 - GSP actie, aangestuurd door leiders - goedlopende 1:9 boostlijn binnen de gilde - goedlopende 1:9 boostlijn buiten de gilde - speciale 1:9 Arc boostlijn buiten...
  6. BlondClog

    tweebaansweg

    waar kan ik ze vinden, ik heb geasfalteerde wegen maar nergens 2-baansweg die ik kan maken..???
  7. BlondClog

    Picturemania - Discussietopic

    Moest je nou de namen van de gebouwen opschrijven of alleen de eerste letters waarmee je de zin formuleert, dus met andere woorden dat je laat zien dat je het echt zelf gedaan hebt?
  8. BlondClog

    Picturemania - Discussietopic

    wat leuk, ik hoop dat ik win.
  9. BlondClog

    BLONDCLOG

    Voor niets gaat de zon op
  10. BlondClog

    Het is alleen voor gildeleden...

    Vraag: hoe kom ik erachter of iemand van het spel of het team hoe dit precies heet weet ik niet, dit idee gekeurd heeft?
  11. BlondClog

    Het is alleen voor gildeleden...

    Ja, dat kan natuurlijk maar dat vind ik ook een negatieve gedachte en probeer ik die niet te volgen.
  12. BlondClog

    FoEgies Anonymous '21 zoekt leden, beginners welkom!

    *** FoE '21 is opgericht op 03-01-2021 *** Welkom bij ons gildeprofiel. Ben je ervaren, wat fijn. Ben je net nieuw, wat leuk Heb je (veel) FP te besteden, wat goed Heb je zin & tijd, wat toevallig Wat verwachten wij van jou? - verslaafd zijn aan FoE - de drang om het spel te kennen, snappen...
  13. BlondClog

    FoEgie Anonymous '21 zoekt leden, beginners welkom!

    *** FoE '21 is opgericht op 03-01-2021 *** Welkom bij ons gildeprofiel. Ben je ervaren, wat fijn. Ben je net nieuw, wat leuk Heb je (veel) FP te besteden, wat goed Heb je zin & tijd, wat toevallig Wat verwachten wij van jou? - verslaafd zijn aan FoE - de drang om het spel te kennen, snappen...
  14. BlondClog

    FoEgie Anonymous '21 zoekt leden, beginners welkom!

    *** FoE '21 is opgericht op 03-01-2021 *** Welkom bij ons gildeprofiel. Ben je ervaren, wat fijn. Ben je net nieuw, wat leuk Heb je (veel) FP te besteden, wat goed Heb je zin & tijd, wat toevallig Wat verwachten wij van jou? - verslaafd zijn aan FoE - de drang om het spel te kennen, snappen...
  15. BlondClog

    Het is alleen voor gildeleden...

    alhoewel.. ik toch een beetje schrik.. het laatste goedgekeurde voorstel is vanuit 2017.... maar misschien heb ik niet goed gekeken, ik blijf positief want ik vind het echt een aanvulling in het spel. Hopelijk komen er meer reacties.
Bovenaan