Recente inhoud door Biebs Wieven

  1. Biebs Wieven

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Ik vind je wel een diehard hoor.... zo op de halloweennacht op een bankje in de kou!
  2. Biebs Wieven

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Vreemd vreemd.... Arsenal ik weet het allemaal niet hoor, de abdij allemaal bloed, jij die niets vindt
  3. Biebs Wieven

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Dimitry is ook gewoon verdwenen.... en botje en nek zijn er ook niet oei oei waar zijn al die mannen Boreanaz
  4. Biebs Wieven

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    De meeste dromen zijn wel bedrog he Akte hmmmmm weet je zeker dat het geen nachtmerrie was?
  5. Biebs Wieven

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Heeft iemand eigenlijk Arsenal nog gezien, die is weg gegaan om te onderzoeken, maar heb hem nooit meer gezien?
  6. Biebs Wieven

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Vertel ik zal Dimi even roepen, maar weet niet of hij de echo hoort!!!!
  7. Biebs Wieven

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Ohhh ik hoorde Luuk fluisteren en wat fluistert die toch poëzie!
  8. Biebs Wieven

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Goedemorgen... ben nog moe van al dat geklets van gisterenavond en pater Luuk die ik weer meen te hebben gehoord rond te dwalen hier, maar als jij het weet NeeNeen, kijk dan even goed naar de Aankondiging! Wat ik me verder meen te herinneren, heeft de verteller het volgende gezegd van de week...
  9. Biebs Wieven

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Dimi Dimi nee nee... ik tuurlijk niet dat weet je toch hopelijk wel, of mag ik biechten bij jou?
  10. Biebs Wieven

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Bye bye Akte en fijn dat je met me meeleeft... ga mijn troost maar zoeken bij Dimitry want die mist mij ook erg
  11. Biebs Wieven

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    hahahahah stukje vlees eten Akte, wordt je sterk en groot van!
  12. Biebs Wieven

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Ik ben er Akte... bietjes? ga jij aan de bietensap in de kerk?
  13. Biebs Wieven

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Vertelt, dat Babel in verdoemenis zal gaan en haar baby toch echt beide stukken van het medaillon weer moet hebben, anders zal de Witte Wieve de stad overnemen en dat is niet goed. Weten jullie wie oh wie toch dat medaillon heeft?
  14. Biebs Wieven

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Kijk Nonewname is lijkbleek en zie ik ben niet de enige!
  15. Biebs Wieven

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    wehhhh wehhhh ik mis pater Luuk, die lijkt rond te dwalen, en ik mis hem zo .... Hij was mijn grootste vriend en die ben ik kwijt!! :( :(
Bovenaan