Recente inhoud door Bibliothecaresse Elvira

  1. Bibliothecaresse Elvira

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Ik zou nooit Haversnor een mep durven geven! *Elvira kijkt heel verongelijkt*
  2. Bibliothecaresse Elvira

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Is Haversnor er ook? Ik kreeg deze namiddag een briefje van ene nietje51 in mijn handen geduwd. Er stond: Het boek heeft in elk geval een harde kaft en je kan er flink hard mee meppen - niet dat ik dat ooit gedaan heb! Ik weet niet of ik de laatste klant was.
  3. Bibliothecaresse Elvira

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Het derde rek in de afdeling geschiedenis en actualiteit, die onderste plank daar. Ik heb niemand het boek zien meenemen.
  4. Bibliothecaresse Elvira

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Zaterdag heeft Ravenzwart hier een boek zitten lezen over de geschiedenis van het dorp. Hij wilde weten hoe men in die tijd het oogstfeest vierde. Toen hij klaar was met lezen, zei hij vrolijk tegen Eucalypta, die een plantenboek kwam lenen, dat hij voldoende wist en vertelde enkele anekdotes...
  5. Bibliothecaresse Elvira

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Ik ben toch niet gek, gisteren lag het hier nog *zegt Elvira peinzend*.
  6. Bibliothecaresse Elvira

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    *snik snik* D-dank je, Drakul. Ik weet niet waarom zo'n aardige man vermoord is, ik heb er geen woorden voor, als het nou de Burgemeester was, kon ik me er nog wat bij voorstellen, maar de Candyman?? Ik ben helmaal van mijn apropo *snik*
  7. Bibliothecaresse Elvira

    Halloween Mystery - Het Verhaal

    Wat hoor ik nou? Dit is vreselijk, ik heb om vijf voor zes nog op het nippertje voor sluitingstijd toffees bij de Candyman gekocht.
Bovenaan