Recente inhoud door Aristotela de Vin Rouge

  1. Discussietopic 1.242

    Klopt het dat fp-beloningen die je krijgt bij het voltooien van een missie nu ineens naar je balkje gaan ipv naar je opslag? Is dit opzettelijk veranderd? Dit is niet handig als je aan het oogsten bent en je probeert onder de 100fp in je balkje te blijven terwijl je de herhalende Fnord en...
  2. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Ik vind het echt ongelooflijk zwak om te gaan lopen gooien met beschuldigingen dat ik het spel niet snap. Ik speel het spel al jaren en zit in een gilde dat rond de top 10 zweeft, altijd in diamant zit en waar serieus gespeeld wordt. Met 'grote gilden' bedoel ik uiteraard de sterkste gilden. Wat...
  3. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Jezus, iets meer credits graag. Waarom zou ik gilden uit de platina divisie bestempelen als de grote megareuzen van deze wereld? Dit is de diamanten divisie. En het zijn de nummers 1 en 3 van de algehele gilderanglijst. Beter opletten voordat je anderen er van beticht niks van het spel te weten...
  4. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Nee hoor, dat doen ze niet. Er zijn 6-7 van dit soort megareuzen op onze wereld en die zitten letterlijk nooit met z’n allen in 1 poule. Als je gildes van gelijke kracht bij elkaar zet dan zul je dit soort storende excessen niet snel krijgen. Bovendien krijg je met gelijke kansen pas écht een...
  5. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Dit is echt niet leuk meer zo. Het is niet eens dat de 5 verliezende gildes klein zijn; die twee bovenste gildes zijn onevenredig gigantisch. Kunnen al die grote jongens niet gewoon bij elkaar gegooid worden? Of kan er niet genivelleerd worden door de gildegrootte te verkleinen naar 60 personen...
  6. Discussietopic: Gildestrijdperken - Update 2021

    Kunnen de sectoren aan de buitenkant niet iets meer blk mogelijkheden krijgen? Zoveel met 0 beschikbare plekken, zo is er met twee steeds roulerende giganten in het midden geen beginnen aan voor de 5 andere gildes om überhaupt iets te proberen. Weinig lol zo.
  7. Discussietopic 1.214

    Jammer dat de nieuwe interface is teruggedraaid! Ik had er geen problemen mee op mobiel en het zag er een stuk moderner uit. Hopelijk snel weer terug
  8. Discussietopic nieuw berichtencentrum

    Als je op ‘markeer alle berichten als gelezen‘ klikt dan komt er nog een pop-up die vraagt of je het zeker weet. Dat verslaat een beetje het doel van het feit dat je met 1 klik alles als gelezen wil markeren...kan dit weg? Het is ook onhandig dat je het vastgezette gildetopic niet als favoriet...
Bovenaan