Recente inhoud door Antaak

  1. Antaak

    Bonusprovincies

    In de continentkaarten van de tijdperken progressief, modern, postmodern, hedendaags, morgen en toekomst zijn er nog vele provincies bedekt met een dik wolkendek. Het wordt nu misschien tijd om deze provincies beschikbaar te maken. Voordelen: Je kunt nu vele nieuwe provincies met goede...
  2. Antaak

    Drankjes gebruik; keuze hoeveel je wilt gebruiken

    Dit is een goede Quality of Life verbetering voor de game
  3. Antaak

    Open spel Wat als ... ?

    Dan zou ik mijn buren vermoorden. Wat als jij à la Jumanji, Forge of Empires wordt ingezogen?
  4. Antaak

    Open spel clash of countries

    158
  5. Antaak

    Open spel Verander het woord!

    Vloed
  6. Antaak

    Bevestigd Infiltratie werkt niet maar kost wel munten

    Nope, daar heb ik ook naar gekeken maar dat is niet zo
  7. Antaak

    Bevestigd Infiltratie werkt niet maar kost wel munten

    Spreekt voor zich... De vijand heeft nog steeds de volle 10 pantserpunten terwijl ik wel mijn munten kwijt ben.
  8. Antaak

    Opeisen items zomerevenement

    Dat soort "aanbiedingen" hebben ze in winkels ook
  9. Antaak

    AANVALLEN !!

    Je moet bijhouden wanneer je producties klaar zijn om ze zo meteen op te halen, zo kan deze persoon je niet plunderen
  10. Antaak

    Discussietopic: Zomerevenement 2022

    Je moet gebouwen in je inventaris houden tot je ze volledig kan levelen. Anders hou je inderdaad uiteindelijk geen ruimte meer over. Probeer opslagkits te gebruiken voor de minder waardevolle gebouwen (vooral die zonder aanvals/ verdedigingsbonus voor het aanvallende leger).
  11. Antaak

    Missies

    Door het Chateau Frontenac te bouwen, kun je de beloningen van deze missies veel groter maken, dit is hoe je aan diamanten, goederen, voorraden en munten komt. Een topprioriteit dus (na je Arc natuurlijk!)
  12. Antaak

    Discussietopic video advertenties

    Ik speel op mobiel EN browserversie en ik vind dat mobielgebruikers sterk worden benadeeld. Stop de ongelijkheid, gewoon allebei geen advertenties!
  13. Antaak

    Indicatie

    De GE, en ook de dagelijkse uitdaging zijn net zo snel weg te klikken als een indicatie
Bovenaan