Recente inhoud door Aldgisl4

  1. Aldgisl4

    Discussietopic mini uitdagingen

    Sorry hoor, maar wat een aanfluiting dit. Je moet veel meer investeren (aan medailles, etc. om het binnen de tijd af te krijgen) dan dat het aan prijzen oplevert. Dit was 1 keer spelen maar niet weer. Wat mij betreft hoeft dit niet weer terug te komen.
  2. Aldgisl4

    Loterij - November 2019

    30
  3. Aldgisl4

    Dag 3

    De Valse Heks
  4. Aldgisl4

    Dag 1

    Ik zie maar 2 verschillen. En het markeren op het aangepaste scherm lukt niet.
  5. Aldgisl4

    Lenteloterij 2019

    73
  6. Aldgisl4

    Valentijnsloterij 2019

    Gandhi & Cleopatra
  7. Aldgisl4

    Kerstloterij 2018

    1205
  8. Aldgisl4

    Herfstloterij 2018

    3007
  9. Aldgisl4

    Discussietopic Cleopatra missiereeks

    Ik vind dat de missies elkaar veel te snel opvolgen. De vorige is vorige week net gestopt. Daarnaast kunnen de opdrachten gevarieerder. Vooral het veroveren van sectoren of provincies of het verkennen van een provincie is elke keer weer een crime. En er wordt dan geen alternatief geboden. Je...
  10. Aldgisl4

    Discussietopic 1.85

    Uiteraard moeten de bugs worden opgelost, maar dat staat los van het feit dat je wel een compliment kunt geven voor de designers.
  11. Aldgisl4

    Discussietopic 1.85

    De ijzertijd gebouwen zien er nu veel mooier uit :D. Gaan de andere tijdperken ook zo'n mooie make over krijgen?
  12. Aldgisl4

    Feedbacktopic Gilde-Expedities

    En hoe kun je je kansen verhogen? Als je daar een goede tip voor hebt, dan houd ik me aanbevolen.
  13. Aldgisl4

    Feedbacktopic Gilde-Expedities

    Als je het eerst hebt geprobeerd met vechten en na 3 of 4 pogingen geen legers meer hebt om te vechten en vervolgens overstapt op onderhandelen en na 7 of 8 pogingen nog geen resultaat hebt, dan is de lol er echt wel af Sl8yer. Ik zeg ook niet dat het geen moeite hoeft te kosten om het einde te...
  14. Aldgisl4

    Bûter, brea en griene tsiis wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte fries.

    Bûter, brea en griene tsiis wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte fries.
  15. Aldgisl4

    Feedbacktopic Gilde-Expedities

    Ik ben blij met de optie dat je kunt onderhandelen bij de gilde-expeditie. Wat minder leuk is, is het feit dat je soms wel 7 tot 8 pogingen moet doen om via onderhandeling een stap verder te komen. Ik heb dit nu al een aantal keren meegemaakt. Erg frustrerend. 1 poging bestaat uit 3 keer...
Bovenaan