Recente inhoud door Alcmene de Leeuwin

  1. Azteken discussietopic

    Beetje jammer dat de focus/framing van de nederzetting bij binnenkomst zo is, dat je nét de indicator boven het gemeentehuis (voor afgeronde productie) niet kunt zien.
  2. Halloween evenement 2020 discussietopic

    Geklaagd wordt er natuurlijk altijd, maar bij veel van de afgelopen evenementen was het bijzonder vervelend dat het iedere keer heel krap aan, of net niet lukte zonder diamanten. Met zo actief als ik speel, zou dat niet moeten gebeuren. Dus bij deze compliment voor Inno. Evenement spelen is zo...
  3. Halloween evenement 2020 discussietopic

    Wat fijn, een evenement waarbij je de hoofdprijs gewoon relatief makkelijk, redelijk ruim voor het einde bij elkaar kunt sprokkelen!
  4. Discussietopic zomerevenement 2020

    Heeft er alle schijn van dat ik op geen van mijn 3 werelden een volledig gelevelde villa ga redden. Alle werelden actief gespeeld en denk ik 98% van alle incidenten meegepakt. Vind toch op zijn minst dat dit mogelijk moet zijn voor de spelers die dagelijks inloggen, alle opdrachten doen en...
  5. Reconstructiemodus discussietopic

    Wat betekent dit precies? Een set kun je toch nooit in 1 keer opslaan en weer terug plaatsen? Dat moet toch 1 voor 1, per gebouw? Dat zou dan betekenen dat ze op enig moment niet meer verbonden zijn, en dus opnieuw gaan tellen bij terug plaatsen in de gewenste configuratie. Of begrijp ik je...
  6. Discussietopic 1.122

    Het tegenovergestelde van een verbetering! Graag weer terug naar hoe het was!
  7. Discussietopic Black Friday

    Eén keer. Dan verdwijnt de aanbieding.
  8. Discussietopic incidenten

    Tsja het is wel een grappig dingetje, maar de omgeving afzoeken vond ik met de appels ook al niet zo leuk (werd het tenminste snel zat), dus... Als toevoeging heb ik er geen problemen mee, maar als vervanging van de Kapitein zouden de prijzen toch echt wat beter moeten zijn. Edit: Sommige...
Bovenaan