Recente inhoud door aktepz01

  1. aktepz01

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    snurken snurken bomen omhakken snurken brrrrrrr......... droom van Halloween nachtmerrie zwarte Boreanaz Biebs Dimi Asenal en al de anderen:D tot de volgende keer welterusten :)
  2. aktepz01

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Tja dan moet ik maar verder denken . op de bank kan je goed slapen koud en hard maar beter dan op de grond . Slapt lekker en welterusten
  3. aktepz01

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Na ik weet niet maar weet je iets over de tuin en mijn droom
  4. aktepz01

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Sorry ik ben op de bank in slaap gevallen. Het is koud in de park maar jullie mogen me wakker maken :) :p
  5. aktepz01

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    weet je meer van dit medaillon
  6. aktepz01

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Hey Dimitry wat vind je van de verhaal met mijn droom of heeft Bieds je niks vertelt
  7. aktepz01

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Man wat een avond. Ik droomde over pater Luuk. Ik zag het medaillon door de lucht vliegen in de tuin en moeder natuur bedekte het met bladeren. Pater Luuk lachte en ik werd wakker van zijn gelach. Zoals ik al zei, het was maar een droom waarom heb ik zo stomme dromen
  8. aktepz01

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Ah da is iemand dat is mooi . Hey Biebs is Dimitry bij jou ich moet jullie iets vertellen
  9. aktepz01

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Jaja wie weet op het kind jeeeee van jou is Dimitryyyyyyy Slaap lekker samen en by
  10. aktepz01

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Schiet de snackbars zijn al dicht. Ik denk ik zoek beter een plek om te slapen. Biebs droom fijn van Pater Luuk die was heel boos dat je niet in de kerk was. By by ik ben dan maar weg. Slaap lekker Biebs o_O
  11. aktepz01

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Biebs ohohoh maar ik ben buitenlander Sorry maar de kerkwijn is niet zo lekker . Sorry naar 4 flesen gaat dat niet meer zo goed. Ik ga best wel naar huis. hahaha
  12. aktepz01

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Ik was gisteren in de kerk. Bieten in de kerk . Maar Pater Luuk was er en hij zag dat hij Bibs ook mist en dat zij het medaillon kan niet vinden.
  13. aktepz01

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Ja Pater Luuk was een goede maar ik ga dan maar Byyy
  14. aktepz01

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Na ik ga naar de kerk misschien is nog iemand bij de kerk de wijn is ook lekker
  15. aktepz01

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    OK dan ga ik maar naar huis da heb ik nog wijn in de koelkast.
Bovenaan