Recente inhoud door 53 K-Aman

  1. 53 K-Aman

    Nieuw niet met weg verbonden toch verbonden

    heb je nagegaan of het gebouw een tweebaansweg of een eenbaansweg vereiste?
  2. 53 K-Aman

    Rivaal in faunaspel

    Ik vraag me af hoeveel spelers de hele rit hebben uitgespeeld, mij lukte het niet.
  3. 53 K-Aman

    CultereleAzteken

    Als je op het schip in de haven klikt zul je zien dat vanaf nu je ook de Azteken nederzetting kunt spelen. Eigenlijk een van de leukste onder de nederzettingen.
  4. 53 K-Aman

    vriendentaveerne

    Is het misschien een idee de vriendentaveerne eens een uitbreiding te geven? Het maximum aantal stoelen staat al jaren op 16 en dat mag wat mij betreft best naar 24 worden uitgebreid alsmede de drie andere functies.
  5. 53 K-Aman

    Contact Support incidenten niet zichtbaar

    Sinds 00:00 uur verschijnen er geen incidenten op Fel Dranghyr. Well kreeg ik af en toe na inloggen de mededeling dat ik iets had ontvangen uit incidenten. maar de icoontjes zelf staan niet in het veld.
  6. 53 K-Aman

    Geen Bug schatkisten doen vreemd

    Als ik inlog krijg ik wel mededelingen dat ik wat ontvangen heb uit incidenten, maar de incidenten zelf zijn onzichtbaar.
  7. 53 K-Aman

    Geen Bug schatkisten doen vreemd

    vreemd genoeg verschenen de schatkisten ( of overige incidenten) vandaag helemaal niet. normaal staan er altijd één of twee incidenten naast vier schatkisten als je na 00:00 uur inlogt, vandaag helemaal niets.
  8. 53 K-Aman

    Discussietopic: winterevenement 2023

    Ik neem aan dat je die beloningen uit de rendierslee bedoelt. gewoon negeren ze zijn elk jaar een rip off die het niet echt waard is. Ze zijn naar mijn mening niet zo irritant was het niet dat elke keer als ik "husselen" trek, ik wordt door gesluisd naar die link.
  9. 53 K-Aman

    Haven in ijzertijd?

    Je kunt volgens mij de haven vrijspelen zonder direct door te schieten naar het volgende tijdperk. daarvoor moet je eerst een opdracht uit dat tijdperk voltooien. overigens verwacht niet te veel van die culturele nederzettingen; een aantal kost meer energie dan het oplevert. Is een hele tijd...
  10. 53 K-Aman

    Een gebouw plunderen

    versla een buurman en dan krijg je de keus om terug te gaan naar je eigen stad of sabotage. Dan komen de plunderbare gebouwen in beeld, dat zijn die gebouwen waarbij de productie voltooid is. Als er geen productie voltooid is, blijft de knop plunderen grijs. Je kunt het dan later proberen, de...
  11. 53 K-Aman

    uitbreidingen

    Verzoek het aantal speelveld uitbreigingen uit te breiden, zij het beloning, diamanten of medailles. ( liefst medailles want daar kom ik in om) Persoonlijk zit ik aan mijn top terwijl er nog zeken 24 velden zijn die ik niet kan openen.
  12. 53 K-Aman

    Discussietopic: winterevenement 2023

    het lijkt me dat de dag opdracht ook veel eerder ingaat dan bij vorige evenementen. Ergens bij de 25ste opdracht al.
  13. 53 K-Aman

    Discussietopic: winterevenement 2023

    Ik denk dat ondanks die torens je nog steeds twee keer zoveel geld houdt als voorraden.
  14. 53 K-Aman

    Antiquair (wat te doen)

    bij de acties zoals winterevenement win je allerlei zaken waarvan je denkt: wat moet ik ermee? die kun je gebruiken om in te wisselen en als je die over een periode van 24 uur inwisselt leveren ze het meeste op. opslag bijvoorbeeld 2000 handelsmunten in plaats van 1350 bij 2 uur. bij geduldig...
  15. 53 K-Aman

    Black Friday "voordeel"

    Dit soort "aanbiedingen" doet FOE wel vaker door het jaar heen en ze hebben steevast gemeen dat het een rib uit je lijf is.
Bovenaan