Recente inhoud door 3s-19

  1. Gebouwen niet te motiveren

    Dank voor je bericht. Volgens mij zijn Kersenbloesemset en Piazzaset idd niet te motiveren. Maar het Gouden Planetarium en de Oogstschuur zelf zijn wel te motiveren. Aanhangsels Herfstvogelverschrikker en Begoniabank zijn weer niet te motiveren. Het gaat er dan nog om dat ze niet gemotiveerd...
  2. Gebouwen niet te motiveren

    Dat is als ik al weet om welk gebouw het gaat. Of kan je ook zoeken op gebouwen die je niet hoeft te motiveren? Ik wil nl meer gebouwen in mn stad die je niet hoeft te motiveren. Als ik weet welke gebrouwen je niet hoeft te motiveren, dan ga ik daar gerichter naar op zoek.
  3. Gebouwen niet te motiveren

    Goedemorgen, Grootse Gebouwen kunnen niet gemotiveerd worden. De Wensput, de Fontein der Jeugd, de Sleemaker, Het Stadhuis, de Piratenschuilplaats en het Kraaiennest ook niet. Zijn er nog meer gebouwen die niet gemotiveerd kunnen worden?
  4. Antique dealer - 2 days option

    Thanks. To expensive!
  5. Antique dealer - 2 days option

    The antique dealer has the option of 2 days with the appropriate conditions. Does anybody know what these conditions are?
  6. Overzicht gebouwen

    Dank voor je reactie. Helaas zijn de foe-tools ook niet wat ik zoek.
  7. Overzicht gebouwen

    Dank je wel. Maar helaas zijn dit ze niet. Het zag er meer uit zoals hieronder.
  8. Overzicht gebouwen

    Heel lang geleden had ik ergens google sheets gevonden met een overzicht van gebouwen. Woon-, productie-, productie-, culturele-, militaire gebouwen. Helaas kan ik ze niet meer vinden. Weet iemand waar deze staan? Bvd.
  9. Handel regels, richtlijnen of niets

    Goedemorgen, Men heeft het in FOE over handel volgens de https://foe.tools/nl/trade. Is dit een regel, een richtlijn of eigenlijk helemaal niets? Nergens kan ik namelijk iets vinden dat dit een regel van Foe is. Op het forum zie ik ook nergens hetzelfde antwoord. In andere landen zie ik dit ook...
Bovenaan