halloween event?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Het wordt mettertijd aangekondigd. :)

(Lees: Ja, het komt ook hier - zelfde data - maar ik kondig het liever niet zo vroeg aan. In-game & forum aankondiging wordt verstuurd op 23/10.)
 

DeletedUser

Guest
ter info: op de engelse beta versie loopt het sinds vandaag (24-10)
 

DeletedUser

Guest
wat moet ik doen?
er wordt gezegd dat ik moet cijferen, snap er niet veel van
 

DeletedUser

Guest
wat moet ik doen?
er wordt gezegd dat ik moet cijferen, snap er niet veel van

Jack geeft je een opdracht, als je die opdracht uitvoert (je moet dus ontcijferen wat hij bedoelt) zul je een beloning krijgen :)
 

DeletedUser2990

Guest
opdracht Jack

Heren en dames,

ik heb een vragen betreffende het halloween event.
Ik kom niet uit het volgende raadsel: Ik ben Jack, Ik heb je in mijn macht. Niet 1, 4, 8 maar 24 uur is hoelang jij wacht.
Produceer of beschaam jezelf.

Iemand enig idee?

gr Tomble
 

DeletedUser2633

Guest
Ik wil het team van FoE bedanken voor het leuke event met deze halloween!
Ik heb hem helaas al helemaal gedaan (uitgespeeld), maar vond het echt leuk, en hoop dat jullie meer van die events verzorgen!

Groet QueenFee
 

DeletedUser275

Guest
Tomble, als je dat raadsel niet kunt oplossen dan kun je die er achter ook niet oplossen, want deze is nog gemakkelijk.
We mogen op het forum geen oplossingen geven dus ik kan niet zeggen wat je juist moet doen.

Jack zegt dat hij je 24 uur in je macht heeft en dat je moet produceren.
 

Seconddream

Actief lid
Heren en dames,

ik heb een vragen betreffende het halloween event.
Ik kom niet uit het volgende raadsel: Ik ben Jack, Ik heb je in mijn macht. Niet 1, 4, 8 maar 24 uur is hoelang jij wacht.
Produceer of beschaam jezelf.

Iemand enig idee?

gr Tomble

De oplossing ga ik je niet geven en daarbij is deze niet echt ingewikkeld, denk simpel :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een moeilijkere: Eén per uur, wat een geduur. Tien in't geheel, wat veel! Niet langer bezinnen, tijd om te beginnen. Laat eens wat zien, besteed er meer dan tien.
Ik moet iets 11 keer doen, maar ik heb geen idee wat. Ik denk dat het te maken heeft met munten ophalen, of hetzelfde met voorraden. Iemand een idee waarover dit gaat? Tja, je mag geen antwoorden geven, maar misschien een hint geven in de vorm van een makkelijk raadsel?
 

DeletedUser

Guest
Ik denk iets dat een uur produceert. Misschien huizen, misschien voorraden. De tijd zal het uitmaken. Als er binnen het uur nog geen verandering is ...
 

DeletedUser

Guest
nee, goed lezen: een PER uur. Tien in't geheel!

edit: je was me net voor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Maar, geen direct hints geven en geen antwoorden, daarom editte ik mijn post ook.
 

DeletedUser

Guest
hey ik heb ze allemaal al gedaan maar krijg de beloning niet klopt dit???

groetjes



heb net gezien dat je beloning bij je inventaris komt te staan................

hihihi beter kijken volgende keer SUC6 allemaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dit is toch geen directe hint? alleen een tip om goed te lezen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan