Discussietopic: Gilde-Expeditie Update

L Cypherus90

Actief lid
J
1) als ik 15 euro moet betalen om mee te kunnen is het spel niet meer gratis en voor niets
2) het gaat dan niet trager maar veel veel veel trager of ga je de stad vol bouwen met alleen rituele vlammen en tacticus torentjes
3) inno maakt 220 miljoen euro winst per jaar (nadat de mensen betaalt zijn)

4) het was een wisselwerking , de spelers die gewoon gratis speelden zorgden er wel voor dat er voldoende spelers waren om het spel interessant te maken voor de betalende spelers en omgekeerd zorgden de betalers er voor dat anderen gratis konden spelen. zonder die twee zou je ipv een miljoen spelers er maar 10.000 hebben.

5) wij de spelers van 10 jaar anciënniteit hebben mee geholpen dit spel groot te maken toen werd er ook nog vaak naar ons geluisterd, ik herinner mij Anwar die gewoon op de beta in de globalchat met de spelers kwam praten en overleggen, nu worden we niet meer gehoord , eigenwijs pusht inno gewoon door tot ze weer moeten zwichten want ze sloegen de bal compleet mis , zie pvp die eerst verwijderd werd en daarna "verbeterd sic" terug kwam, zie de gildeperken die gelukkig nooit verder zijn gekomen dan de beta.
Je moet geen 15 euro betalen als je niet wilt. Je kan perfect het spel gratis spelen.

En stop met mij te taggen als je niet wilt dat ik mijn mening geef...

Ik blijf bij mijn idee. Jij bij u. Leuk toch?
De wereld zou niet werken als iedereen hetzelfde moest denken.

Case closed.
 

L Cypherus90

Actief lid
Dus 13 van een ander Jullie blijven me betrekken. En nu weer... Again en again en again... Jullie fout dat ik blijf terugkomen.
 
Stop eens met dingen in mijn mond te leggen die ik niet zeg...
TOON MIJ waar ik zeg dat die nieuw zijn!

Ervoor kreeg je 10+ oeroud gezichten in 1 GE. en maar max 1 upgrade.
Nu heb je fragmenten dat je zelf kunt kiezen wat je wil. Heb je upgrade nodig KAN dit. Ik heb nu met 1 GE te doen al 3 oeroed gezichten lvl 2 kunnen plaatsen. Ervoor maar om de 2 weken 1.
Ik hoef jou geen dingen in je mond te leggen. Ik reply op je eigen reacties. Dus hetgeen daar staat zijn toch echt jouw woorden.
Ervoor kreeg je ook veel upgrades van die oeroude gezichten en ook van de andere gebouwen. Mijn opslag staat nog vol met oude gezichten lvl 2. Je probeert zo hard om positief te blijven dat je dingen aanhaalt die niet kloppen, want iedereen die dit spel al langer speelt kan het zo weerleggen. Geen idee of jij dit spel nog maar kort speelt dat jij nog niet zo veel weet?
 

L Cypherus90

Actief lid
Ik hoef jou geen dingen in je mond te leggen. Ik reply op je eigen reacties. Dus hetgeen daar staat zijn toch echt jouw woorden.
Ervoor kreeg je ook veel upgrades van die oeroude gezichten en ook van de andere gebouwen. Mijn opslag staat nog vol met oude gezichten lvl 2. Je probeert zo hard om positief te blijven dat je dingen aanhaalt die niet kloppen, want iedereen die dit spel al langer speelt kan het zo weerleggen. Geen idee of jij dit spel nog maar kort speelt dat jij nog niet zo veel weet?
Haha. Ik speel al lang genoeg. Ik heb nu meer beloningen dan ervoor.

Punt.

Jij vind van niet. Dikke pech dan!
 

L Cypherus90

Actief lid
En ja. Ik ben en blijf positief en enthousiast over GE5.

- Er is terug uitdaging
- Je krijgt minder nest en meer nuttige zaken
- Niet iedereen kan het uitspelen dus GE gouden beker halen heeft veel meer betekenis.

En dat is MIJN mening. Niemand moet het daarmee eens zijn. Maar het is wel MIJN gedacht. Get lost als je on-eens bent.

Waarom in godsnaam zijn jullie belangrijker dan ik?

Jullie mogen negatief zijn maar ik niet positief? Get a life he...

Ik zal de volgende keer eerst komen vragen aan jullie hoe ik moet reageren?
 

jovayana

Actief lid
Jij mag zeker jouw mening hebben en wij hebben een andere mening , jij vind het ook nodig om telkens opnieuw te reageren , het is ook geen kwestie van belangrijker zijn.
Maar je vraagt om ieder zijn mening te respecteren en zelf schrijf je "Get lost als je het oneens bent"
 

L Cypherus90

Actief lid
Ik blijf reageren om de simpele reden dat jullie mij telkens opnieuw taggen met nonsense. Om telkens maar opnieuw te zeggen dat ik fout zit. Dus ja. Dan reageer ik terug want ik vind zelf niet dat ik fout ben. Stop met mij te taggen of mij proberen te overtuigen met foute info en ik stop met schrijven.

Ik schrijf idd get lost. Omdat je mij niet moet blijven proberen overtuigen. Gaat toch niet lukken.

Als jij u mening geeft zonder mij telkens opnieuw te betrekken dan doe je maar. Go for it.
Zelfde dat ik GE5 ga blijven verdedigen.
 
En ja. Ik ben en blijf positief en enthousiast over GE5.

- Er is terug uitdaging
- Je krijgt minder nest en meer nuttige zaken
- Niet iedereen kan het uitspelen dus GE gouden beker halen heeft veel meer betekenis.

En dat is MIJN mening. Niemand moet het daarmee eens zijn. Maar het is wel MIJN gedacht. Get lost als je on-eens bent.

Waarom in godsnaam zijn jullie belangrijker dan ik?

Jullie mogen negatief zijn maar ik niet positief? Get a life he...

Ik zal de volgende keer eerst komen vragen aan jullie hoe ik moet reageren?
Welke uitdaging is er dan ? Als je voldoende goedjes en meds hebt, kan je het alsnog in een halfuurtje uitspelen... wat een uitdaging LoL..
Welke nuttige zaken kan ik toevoegen aan mijn toch al volle opslag? Zeg het maar, ik kan het niet echt vinden ;-P
Welke betekenis heeft die gouden beker dan ? Niets dus.

Na 3 x uitspelen van GE5 heb ik nog weinig nuttigs kunnen ontdekken en misschien ben jij nog blij met een oeroud gezicht, de meesten van ons hebben er een opslag vol mee.

Voor de gebouwen hoef je het ook niet echt te doen, zoveel voegen die ook weer niet toe ( Beperkt houdbaar 28 dagen hoe verzin je het haha ) en kan je beter voor event gebouwen gaan... al moet je daar ook al voor betalen wil die direct nut hebben op de GE5 , als je geen half jaar of langer op je upgrades wilt wachten.. hopeloos.

Dit is geen uitdaging , maar een nutteloze toevoeging als dit zo blijft. een gedrocht dus.

Veder heb ik al diverse spelers gezien die hierom ( en nog wat andere zaken die Inno verkloot heeft ) de stekker eruit getrokken hebben.

Blijf jij lekker positief , ik en nog veel andere denken er anders over , maar dat snap jij helaas niet en zal dit in jou geval een ja / nee strijd blijven omdat je niet open staat voor spelers die er anders over denken of het domweg niet snapt, kan ook nog ;-P
 

jovayana

Actief lid
Om even te illustreren wat @Miraculix bedoelt , mijn antiquair kan niet volgen want doe eerst terassen, luchtwachten, wensputten etc .... weg die brengen meer op en als hij mij met deze onzin ziet afkomen draait hij vlug het bordje gesloten om hahahhaa.
 

Bijlagen

  • gezichten.jpg
    gezichten.jpg
    155 KB · Weergaven: 64
  • poorten.jpg
    poorten.jpg
    156,1 KB · Weergaven: 66
  • rituele.jpg
    rituele.jpg
    110,9 KB · Weergaven: 65
  • stammen.jpg
    stammen.jpg
    139,9 KB · Weergaven: 67
Om even te illustreren wat @Miraculix bedoelt , mijn antiquair kan niet volgen want doe eerst terassen, luchtwachten, wensputten etc .... weg die brengen meer op en als hij mij met deze onzin ziet afkomen draait hij vlug het bordje gesloten om hahahhaa.
Los van GE 5 heb je wel erg slecht verkocht dan hoor ;)
 

L Cypherus90

Actief lid
Welke uitdaging is er dan ? Als je voldoende goedjes en meds hebt, kan je het alsnog in een halfuurtje uitspelen... wat een uitdaging LoL..
Welke nuttige zaken kan ik toevoegen aan mijn toch al volle opslag? Zeg het maar, ik kan het niet echt vinden ;-P
Welke betekenis heeft die gouden beker dan ? Niets dus.

Na 3 x uitspelen van GE5 heb ik nog weinig nuttigs kunnen ontdekken en misschien ben jij nog blij met een oeroud gezicht, de meesten van ons hebben er een opslag vol mee.

Voor de gebouwen hoef je het ook niet echt te doen, zoveel voegen die ook weer niet toe ( Beperkt houdbaar 28 dagen hoe verzin je het haha ) en kan je beter voor event gebouwen gaan... al moet je daar ook al voor betalen wil die direct nut hebben op de GE5 , als je geen half jaar of langer op je upgrades wilt wachten.. hopeloos.

Dit is geen uitdaging , maar een nutteloze toevoeging als dit zo blijft. een gedrocht dus.

Veder heb ik al diverse spelers gezien die hierom ( en nog wat andere zaken die Inno verkloot heeft ) de stekker eruit getrokken hebben.

Blijf jij lekker positief , ik en nog veel andere denken er anders over , maar dat snap jij helaas niet en zal dit in jou geval een ja / nee strijd blijven omdat je niet open staat voor spelers die er anders over denken of het domweg niet snapt, kan ook nog ;-P
Het is een uitdaging om uw wereld om te bouwen om beide te kunnen spelen. Wat mogelijk is. Maar je moet even terug willen tactisch nadenken.

Jullie staan er ook niet voor open dat er mensen positief naar kijken. Wat is het verschil?

Jullie mogen het negatief vinden. Geen probleem. Succes dan om het spel niet te spelen.
 

L Cypherus90

Actief lid
Nu back on topic. Dit gaat niet over mij te overtuigen. Gaat toch niet lukken.
Ik heb gezegd wat ik wou zeggen. Stop nu om mij te pingen.

Dit topic gaat over GE5.

Speel het spel hoe je zelf wilt spelen. Maar laat anderen ook het spel spelen zoals zij het willen.
 

jovayana

Actief lid
Daar zeg je het weer "ombouwen" dat betekent andere dingen verzwakken zoals je aanval voor de GS om een GE level 5 te spelen waar de beloningen lang niet evenredig zijn om alles om te bouwen. Heb het al gezegd veel beter hadden ze ipv een level 5 een nieuwe GE gemaakt met levels in opgaande moeilijkheid voor je stadsverdediging naast de bestaande.
En wie zegt dat ik die level 5 niet speel ? Op mijn hoofdwereld A doe ik die wel en zoals hierboven door iemand vermeld kost het amper moeite als je veel goederen op overschot hebt, een paar al vechtend en de rest onderhandelen en klaar. Het is gewoon dat het plaatje niet klopt.
 
ik zat eigelijk te wachten tot eindelijk level 6 eens wordt toegevoegd aan de gilde expeditie.
waar je fragmenten van fragmenten kunt winnen.
en hoofdgebouwen die je nu eens voor de verandering kan stapelen.
forge of empires wordt dan 3D.
maar pas op..er is een twist.....deze keer hoef je niet te onderhandelen...of te meppen.....nee..in dit level moet je discussie voeren met de tegenstander.
wie volgens de ingenieuze super computer van inno gelijk krijgt kan een ontmoeting vooruit.
ook gaat het nu niet meer om meppen of onderhandelen ,dus events gebouwen gaan......ikhebgelijk-punten geven...of je kiest voor event gebouw B..die geeft namelijk....jijhebtongelijk-punten....
ook de geweldige avatars die je kunt winnen verdwijnen en je kan mooie letters winnen om je naam in verschillende stijlen te omschrijven.
het level hoeft dan niet meer afgekocht te worden met goederen..neeeee..dit level kost units...per speler betaal je dan laten we zeggen zon 1000 units om level 6 te kunnen openen.....
nu denk je misschien.....wat zegt en denkt die gast nou voor rare dingen ..slaat werkelijk nergens op.....nou...misschien val ik wel dusdanig op bij inno dat ik ook op hun ontwikkelings-afdeling terecht mag komen om deze leuke dingetjes in de praktijk te brengen zoals hun de laatste tijd aan het doen zijn.
hesjtek een uitdaging erbij
 
Bovenaan