Discussietopic Fauna Evenement 2022

DarthRonin

Actief lid
Volgens Fandom Wiki zou het gebouw meer aanvalsbonus geven dan aangegeven bij deze aankondiging.
Is de bonus verlaagd voor de live werelden?
 

Felair

Actief lid
Laatste info op beta is 12-22% en ook zo in de aankondigingen in andere talen EN/DE dus waarschijnlijk heeft iemand erlangs getypt in de NL aankondiging :)
 

DarthRonin

Actief lid
Yep, 22% is inderdaad ook de bonus die de wiki aan geeft.
Ik vind het in ieder geval een prima gebouw met deze cijfers.
18% in TK op 18 vakjes is een prima gebouw.

Denk dat ik er nog wel wat diamantjes tegenaan ga kwakken op de dagen dat het gebouw van vorig jaar de dagprijs is, die wil ik sowieso nog wel een paar extra.
Dit ondanks dat ik deze minigame verschrikkelijk irritant vind.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Volgens Fandom Wiki zou het gebouw meer aanvalsbonus geven dan aangegeven bij deze aankondiging.
Is de bonus verlaagd voor de live werelden?
We waren vroeg begonnen met vertalen dus hadden helaas nog wat foute informatie in de aankondiging staan, het is bij deze aangepast :)
 
ik kende het nog niet, de prijzen zijn wel leuk, je kan der best veel winne ook, of ik had gewoon mazzel, alleen de pootjes zijn lastiger
ik speel zonder diamanten, in principe,
waar ik alleen niks van begrijp is de vertaling, wildlife, het wilde dieren leven, wild animallife, nee dat staat er niet, het wilde leven staat er, in de natuur, alle leven dus
niet alleen fauna, maar ook flora, lijkt mij dus, ik zie in mijn herinnering ook voornamelijk een overgroeide boomstam, en hutten
het jagersleven, zou een betere vertaling zijn geweest

het spel zelf is ook niet mijn favoriet, maar het speelt best wel lekker weg, en ik ben allang blij dat niet alles zo ingewikkeld is as st patricksday, ik heb nog geen heel jaar gespeeld, dus geen fauw idee hoe de rest van de evementen qua spel is, ik geloof trouwens dat ik die voor dit jaar gemist heb, en ales wat ik daarna gespeeld heb lijkt gemakkelijker te zijn
 
Laatst bewerkt:

alosta

Lid
Fauna is een term voor al het dierenleven aanwezig gedurende een bepaalde periode in een bepaalde streek.
Wildlife is een algemene term voor wilde dieren in de natuur (tegenwoordig neemt men er alle organismen bij, dus ook planten, fungi, micro-organismen, ... maar eigenlijk is dit niet correct).

Zijn dus geen synoniemen, maar hebben strikt genomen ook niets met planten te maken.
 

Avalee

Lid
Goh wat een verassing zeg; Een gebouw voor aanvallers, alweer de vierde op een rij. Voor mij dus eentje om te skippen.
 

nietje52

Actief lid
Ik moest voor eventopdracht: Frisse lucht een eenheid van mijn tijdperk recruteren.
Ik begon aan een spelletje waar ik specifiek op jacht ging naar een rood kistje omdat volgens jullie aankondiging daar eenheden in zitten en ik kreeg een 20% verdedigingsbonus drankje.
 
Fauna is een term voor al het dierenleven aanwezig gedurende een bepaalde periode in een bepaalde streek.
Wildlife is een algemene term voor wilde dieren in de natuur (tegenwoordig neemt men er alle organismen bij, dus ook planten, fungi, micro-organismen, ... maar eigenlijk is dit niet correct).

Zijn dus geen synoniemen, maar hebben strikt genomen ook niets met planten te maken.
nee dat klopt, maar wildlife, herbergt nog de mogelijkheid van ander leven, al dan niet correct, maar fauna, is enkel en alleen dierenmaar ik logde net in, en ik zag toch echt wel twee stellen met grote snoeischare, voor hun schamele hutje, die niet bestaande flara, staan te snoeie,
ik neem het jagersleven terug, en ga toch maar voor het buitenleve
 

alosta

Lid
Maar daar ligt de focus niet op, het gaat om de omgevallen boom die de dieren gebruiken als oversteek, in combinatie met een beekje waar de dieren gaan drinken. Bovendien staat links van de afbeelding vermoed ik een insectenhotel (iets wat ik iedereen met een geschikte zonnige tuin kan aanraden, in combinatie met een meer verwildert stukje, hier is de tuin vooral gericht op vlinders en solitaire bijen). In de straten/tuin kan men ook 'wildlife' tegenkomen (vb. bij mij: vossen, marters, maar ook de standaarddieren zoals duiven, eksters, insecten, ...).
Ik vind het een geslaagde afbeelding, één van de mooiste inlogschermen tot nog toe :) (de complimenten naar de ontwerper)
 

DarthRonin

Actief lid
specifiek op jacht ging naar een rood kistje omdat volgens jullie aankondiging daar eenheden in zitten
Daar zitten ook eenheden in, maar de kans is geen 100%.
Naast eenheden kun je dus ook de dagprijs, aanvalsboost of verdedigingsboost krijgen.
De kans op een eenheid is 11% en je kunt er 5 verschillende winnen, dus samen 55% kans op een legereenheid als je een rood kistje hebt.
 

nietje52

Actief lid
Daar zitten ook eenheden in, maar de kans is geen 100%.
Naast eenheden kun je dus ook de dagprijs, aanvalsboost of verdedigingsboost krijgen.
De kans op een eenheid is 11% en je kunt er 5 verschillende winnen, dus samen 55% kans op een legereenheid als je een rood kistje hebt.
Daar ben ik inmiddels achter maar in de aankondiging stond bij de beschrijving van de kistjes:"Met vijf of meer rode appels, maak je een rood kistonderdeel wat een beloning met legereenhedenbevat"
 
Bovenaan