Word Jumble - Discussietopic

Atokirina

Actief lid
Worden de winnaars (spelers die de zin correct hebben) random geloot, of wordt er rekening gehouden met hoe snel je de zin kon posten?

Misschien voor een eventuele volgende Word Jumble kunnen er ook punten gegeven worden voor de opgeloste woorden. Nu ben je niet verplicht de woorden door te geven (alleen de oplossingszin) maar sommige woorden zijn aardig moeilijk op te lossen (en niet met zo'n site op te lossen), wat ik overigens heel fijn vind.
Door de iets hogere moeilijkheidsgraad kan je meteen de op geluk gebaseerde loting (of schiftingsvraag die ook heel populair is bij forum wedstrijden) wegwerken, mocht je punten geven voor opgeloste woorden. En mochten er nog steeds spelers zijn met het maximaal aantal punten, dan zal dat aantal alvast veel lager liggen. Het is altijd fijner wanneer winnaars winnen zonder enige geluksfactor (maar dat is niet altijd even evident bij forum wedstrijden).
 

Phaere

Wedstrijd moderator
Teamleden
Wedstrijd Moderator
Worden de winnaars (spelers die de zin correct hebben) random geloot, of wordt er rekening gehouden met hoe snel je de zin kon posten?

Misschien voor een eventuele volgende Word Jumble kunnen er ook punten gegeven worden voor de opgeloste woorden. Nu ben je niet verplicht de woorden door te geven (alleen de oplossingszin) maar sommige woorden zijn aardig moeilijk op te lossen (en niet met zo'n site op te lossen), wat ik overigens heel fijn vind.
Door de iets hogere moeilijkheidsgraad kan je meteen de op geluk gebaseerde loting (of schiftingsvraag die ook heel populair is bij forum wedstrijden) wegwerken, mocht je punten geven voor opgeloste woorden. En mochten er nog steeds spelers zijn met het maximaal aantal punten, dan zal dat aantal alvast veel lager liggen. Het is altijd fijner wanneer winnaars winnen zonder enige geluksfactor (maar dat is niet altijd even evident bij forum wedstrijden).

Dit keer worden de prijzen verloot onder de goede inzendingen en krijgen alle deelnemers, die niet in de prijzen vallen 20 event scrolls
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Wiki Moderator
Een klein beetje spanning mag best zijn toch... kennis beetje checken en opzoeken.
 

FePara

Nieuw lid
Bedankt voor de nieuwe woorden! Is er toevallig een letter teveel bij het tweede anagram (van 11 mei)? Voor de rest klopt het precies namelijk
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Wiki Moderator
:oops: Er stond inderdaad een typefoutje in en heb deze gecorrigeerd:oops: Mijn excuses
 

Awaniko

Nieuw lid
als de opdracht woord in groepjes staat , is elke groepje dan één woord ? of kunnen de letters van het eerste groepje behoren tot een 2e woord?
 

Phaere

Wedstrijd moderator
Teamleden
Wedstrijd Moderator
het zijn geen groepjes van woorden. Elke dag 1 woord zou te lang gaan duren, daarom krijg je 3 woorden per dag. de woorden staan overigens wel in de juiste volgorde ivm de letters, die je moet opschrijven :)
 

Awaniko

Nieuw lid
ik heb me fout uitgedrukt ... als er HANTIS RHGA staat is de oplossing dan ook 2 woorden : woord 1 met de eerste 6 letters en woord 2 met de laatste 4

of kan het 1 lang woord zijn van 10 letters? of toch 2 woorden maar met letters van het andere groepje?
 
ik heb me fout uitgedrukt ... als er HANTIS RHGA staat is de oplossing dan ook 2 woorden : woord 1 met de eerste 6 letters en woord 2 met de laatste 4

of kan het 1 lang woord zijn van 10 letters? of toch 2 woorden maar met letters van het andere groepje?
Volgens mij zijn dat 2 woorden ja.
 
De resolutie van de opgaves is wel zodanig dat ik hoofdpijn krijg van die proberen te lezen.
Iets scherper zou wel fijn zijn.
 

FePara

Nieuw lid
ik heb me fout uitgedrukt ... als er HANTIS RHGA staat is de oplossing dan ook 2 woorden : woord 1 met de eerste 6 letters en woord 2 met de laatste 4

of kan het 1 lang woord zijn van 10 letters? of toch 2 woorden maar met letters van het andere groepje?

Voor zover ik ze opgelost heb horen de letters bij het eigen woord en zijn het daadwerkelijke meerdere woorden van het aantal letters dat erbij hoort.

Tevens had ik de vraag of de letter IJ gezien wordt als 1 letter in deze puzzel? Of wordt het toch gezien als I J bij letter volgorde?
 

nietje52

Actief lid
Worden de winnaars (spelers die de zin correct hebben) random geloot, of wordt er rekening gehouden met hoe snel je de zin kon posten?

Misschien voor een eventuele volgende Word Jumble kunnen er ook punten gegeven worden voor de opgeloste woorden. Nu ben je niet verplicht de woorden door te geven (alleen de oplossingszin) maar sommige woorden zijn aardig moeilijk op te lossen (en niet met zo'n site op te lossen), wat ik overigens heel fijn vind.
Door de iets hogere moeilijkheidsgraad kan je meteen de op geluk gebaseerde loting (of schiftingsvraag die ook heel populair is bij forum wedstrijden) wegwerken, mocht je punten geven voor opgeloste woorden. En mochten er nog steeds spelers zijn met het maximaal aantal punten, dan zal dat aantal alvast veel lager liggen. Het is altijd fijner wanneer winnaars winnen zonder enige geluksfactor (maar dat is niet altijd even evident bij forum wedstrijden).
Op zich wel eerlijk ja want ik weet lang niet alle woorden maar ik denk dat ik de zin wel zal kunnen raden.
 
Bovenaan