GaiaToren

ItsMeRicky

Nieuw lid
Hoi Allemaal,
Heb de balen van de Gaiatoren en het verpest best wel een beetje mijn spelplezier.
Is het geen idee om de plundering voor de verdedigende partij idd te weren en dat het hun geen goedjes of fp kwijt zijn maar dat de aanvallende partij wel gewoon zijn beloning krijgt? Is al lastig genoeg om te plunderen.
Onderstaand ff een mededeling die ik bij ons gilde in de algemene chat heb gezet.:
Wat heb ik toch een hekel aan die pokke gaiatoren....dat ding heeft bij mij best wel wat spelplezier weggenomen. Vond altijd al dat FOE de mogelijkheden tot plunderen miniem heeft gelaten maar nu......bah....als de 1e 5 plunderingen al geweerd worden door dat schijttorentje. Waar zijn de tijden gebleven dat je de heel dag door ging gluren bij de buren en hun stadje netje kon opruimen. Boycotten dat ding!! Allemaal demonstreren in de hoofdstad van FOE gatverdegatverdegatver....Appie is hiermee al tijden niet Happie
 

DarthRonin

Actief lid
Is al lastig genoeg om te plunderen.

Are you kidding me?
Is het niet genoeg dat het voor de verdedigende partij onmogelijk is om een aanval af te weren, nou moet die minieme kans dat een plundering wordt afgeweerd ook nog afgenomen worden?

Ik vind het wel een lekker idee dat er aanvallers zijn die gefrustreerd raken als een plundering mislukt.
Een beter voorstel zou zijn om de kans op lagere levels flink te verhogen naar 75% ofzo om zo de kleine spelers wat meer bescherming te bieden.

PS. het ding heet Galatatoren, niet Gaiatoren.
 

ItsMeRicky

Nieuw lid
Lol, ik weet dat er veel spelers zijn die rustig willen bouwen zonder aangevallen en geplunderd te worden. Vraag ook niet om de Gaiatoren uit het spel te halen (krijg de echte naam mijn keel niet uit), dat ding is namelijk een prachtoplossing voor de bouwende speler. Vraag alleen om een klein geste van FOE om beide partijen tevreden te houden. Dat is alles. Jij behoudt de goedjes en fptjes als de aanval geweerd gaat worden door dat torentje en de aanvaller krijgt zijn bonusje. Win win.
 

DarthRonin

Actief lid
de aanvaller krijgt zijn bonusje.

De aanvaller krijgt al in meer dan 50% van de pogingen zijn bonusje voor het doen van een aanval die niet af te weren is door de verdediger.
Als ik mijn buren aan val knal ik zonder te kijken door de lijst, win toch alles wel, misschien moet ik na 10 gevechten wel een keer mijn leger wat verversen...
Je doet alsof je uren per dag bezig bent met het aanvallen van je buren en die beloning dus noodzakelijk is om de investering te rechtvaardigen, dat is nou gewoon lachwekkend.
Ook lang niet iedereen heeft dat ding staan, dus het zijn toch wel wat krokodillentranen.
 

Atokirina

Actief lid
Eigenlijk vind ik dat als je plundering wordt afgeweerd je als plunderaar een boete moet betalen aan de stad die je probeert te plunderen.
Dat zal onbalans brengen. Het aanvallen en plunderen van buren brengt dan te weinig op voor de tijd die je erin investeert.
 

Markus

Actief lid
ik vind eig dat als je door de galata toren gepakt wordt het na X uren (6 ofzo) het opnieuw zou moeten mogen proberen. zal wel het aantal keer data de galata toren af gaat omhoog moeten (naar 10 a 12 keer ofzo)
 
Lol, wie groeit er in hemelsnaam van plunderen? Ga lekker GS spelen ofzo. Dat er nog mensen plunderen prima, maar je bent echt al zo in het voordeel tegen een verdedigend leger dat absoluut niet kan verdedigen, wat een mislukte variant is me dat zeg, maarja laten we daar maar niet over beginnen.

Ik kan me echt alleen voorstellen dat je als kleine beginnende speler nog echt soms kan profiteren van plunderen, een paar fp of tiental goedjes zijn dan nog wat waard, maar als je nog in die fase zit zullen je buren ook geen hoge GalataToren nog hebben en anders mogen ze wat mij betreft best nog een eerlijke kans hebben om hun inning te verdedigen met die toren, want zeg nou zelf: dat gevecht is absoluut geen eerlijke kans

En nu stoppen met klagen dat die GG zo vervelend is. Je hoort het, je idee wordt echt door niemand gedeeld.
 
Rare vind ik dat je 1000-en fps stopt in zo'n toren omdat je bang bent dat er eens 10 fps worden geplunderd...
 
Het is objectief gezien natuurlijk echt een hele slechte investering inderdaad Langhaar. Maar goed het is toch ook één van de meest waardevolle voor mij. Hij laat me lachen. Misschien een beetje kleinzerig, maar ik krijg steeds een glimlach van voldoening op mijn gezicht als ik weer in mijn stadhuis lees dat iemand me dacht te kunnen plunderen en dan BAM ! Geblokkeerd door de GT. Vind ik mooi! Dat mensen daar dan zelfs topics voor gaan aanmaken op het forum om hem zwakker te maken :D

En als je toch van gekkigheid niet meer weet wat je met je fps moet... dan is dit echt juist één van de beste investeringen! GG waar je echt niets aan hebt maar zoveel plezier van beleefd :p
 
Bovenaan