Maximum Arc?

DeletedUser2073

Guest
Mijn Arc zit nu op level 60 en geeft 80% extra. Op level 61 doet hij dit ook. Is 80% nu het maximum? Ik zie toch veel Arc'en op level 80. Dit is toch niet vanwege de goederen. Die heeft het gilde genoeg. Gaat hij nog wel verder omhoog met de bijdrage bonus? Heb geprobeerd dit in het forum te zoeken, maar kreeg geen resultaat. Vandaar de vraag hier.
 

DeletedUser10111

Guest
Ik vraag me af of je nu gelukkig wordt van al die FP verzamelwoede.
Ie is er een doel anders dan het hebben van insane hoge GGs?

Ik zie iedereen Arc bouwen en voldrukken, maar ik vraag me ernstig af of ik wel mee wil doen aan dat spelletje.
 

DeletedUser10486

Guest
Er zijn er inderdaad heel wat voor wie de GG's een doel op zich zijn. Als je in de top-10 wil raken, moet je dag en nacht er op los gaan knokken in de GVG, in een sloopgilde. Wat je daarvoor nodig hebt is een hoge Alcatraz en en hoge aanvals-GG's (Zeus, Dom van Aken en Castel del Monte). Een hoge Arc kan wel bijdragen om de andere GG's sneller te levelen, maar is voor mij geen doel op zich.
 
Ik vraag me af of je nu gelukkig wordt van al die FP verzamelwoede.
Ie is er een doel anders dan het hebben van insane hoge GGs?

Ik zie iedereen Arc bouwen en voldrukken, maar ik vraag me ernstig af of ik wel mee wil doen aan dat spelletje.

Goed nieuws, je hoeft ook niet mee te doen. Zal je trouwens nog tegenvallen hoe makkelijk het is een Arc naar lvl 80 te brengen hahaha, meesten zijn daar wel een paar maanden mee van de straat.
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me af of je nu gelukkig wordt van al die FP verzamelwoede.
Ie is er een doel anders dan het hebben van insane hoge GGs?

Ik zie iedereen Arc bouwen en voldrukken, maar ik vraag me ernstig af of ik wel mee wil doen aan dat spelletje.

Het is aan jou hoe je het spel wil spelen. Ranglijsten en dergelijke boeien mij totaal niet, maar wat mij betreft wordt ik wel door FoE gedwongen om fp's te verzamelen. Als ik een kans wil maken in GE moet ik wel een hoge aanvalsbonus hebben. Dat red ik niet door gebouwen te plaatsen omdat dan de verdediging van mijn aanval achterblijft. Dus ben ik aangewezen op mijn GG's en met een hoge Arc krijg ik die sneller omhoog.
 

DeletedUser10111

Guest
Tot nu toe speel ik door de tijdperken heen, wat ondertussen een vast patroon heeft: ondezoek goederen-industrie, plemp 4 neer, wacht tot ze voldoende goederen hebben geproduceerd, terwijl je de rest onderzoekt, beetje land verovert op de kaart, wat levels in de GGs vult, en een level of 2 GE speelt. Zo nu en dan speel je nog een event, en dat was het.
Ik ben nu bij de toekomst, dus ik heb nog 2 nieuwe 'tijdperken' te gaan.

Ik ben er nog niet wat wat mijn doel nu precies is. Top-10 valt niet binnen mijn ambitie, en hoge GGs is ook geen doel voor mij. Ik ben wel happy met een level of 2 GE, maar Inno drukt de verdediging 10% omhoog per tijdperk, als ze dat blijven doen kan ik me goed voorstellen dat dat een probleem gaat worden.

Misschien moet ik toch eens wat ruimte gaan maken voor een arc :)
 

DeletedUser

Guest
Misschien moet ik toch eens wat ruimte gaan maken voor een arc :)

Ja, dat is ook mijn idee.
Ik heb nog een lage Arc maar voor mijn gevoel moet ik die uiteindelijk toch ook boosten.
In een gilde is het ook zo dat je elkaar veel beter kan helpen en dat is er wel weer leuk aan.
Daar is een gilde ook voor.
Als slechts een paar mensen zich helemaal suf klikken is het aardig om die last te delen.

Ik vraag me af of je nu gelukkig wordt van al die FP verzamelwoede..

Ik heb zo maar het idee dat veel mensen daar "gelukkiger" van worden lol
Fp's spreken tot de verbeelding en ze verzamelen dus ook net als geld eigenlijk het is het belangrijkste voermiddel in het spel.
En wie kan er nou van die mooie rode fluwelen kussentjes met glinsterende dingetjes er op weerstaan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10111

Guest
Fp's spreken tot de verbeelding en ze verzamelen dus ook net als geld eigenlijk het is het belangrijkste voermiddel in het spel.
In mijn ervaring zijn goederen de bottleneck in het spel.

Komt waarschijnlijk ook omdat ik in een tijdperk voldoende goederen verzamel om de komende tijdperken vooruit te kunnen (tot je de goederen geheel gratis van de GGs krijgt).
 

DeletedUser

Guest
In mijn ervaring zijn goederen de bottleneck in het spel.

Komt waarschijnlijk ook omdat ik in een tijdperk voldoende goederen verzamel om de komende tijdperken vooruit te kunnen (tot je de goederen geheel gratis van de GGs krijgt).

Mee eens die goederen niet op orde hebben is niet fijn.
Maar geef toe ze glimmen niet zo mooi ;)
 

DeletedUser

Guest
Goederen zijn later in het spel helemaal geen bottleneck meer. Zodra spelers aan het eind van de laatste tijdperken zitten dan halen ze zat goederen binnen door herhalingsmissies. Het Gilde heeft die goederen niet nodig, want die kunnen ze toch nergens aan uitgeven, dus dan ga je vanzelf wel fp's verzamelen. Je moet toch iets.
 

DeletedUser

Guest
Goederen zijn later in het spel helemaal geen bottleneck meer. Zodra spelers aan het eind van de laatste tijdperken zitten dan halen ze zat goederen binnen door herhalingsmissies. Het Gilde heeft die goederen niet nodig, want die kunnen ze toch nergens aan uitgeven, dus dan ga je vanzelf wel fp's verzamelen. Je moet toch iets.

Nou is de vraag waarom we ons niet stierlijk rot vervelen.
Daar kan ik maar niet achter komen.
Wat is dat met FoE zo vol is dit spel toch niet?
Innen, storten, quests en nog meer quests, GE en voor sommige GvG en het heilige puzzelen met te weinig ruimte natuurlijk.

Misschien zijn het toch die prestaties?
 

DeletedUser2073

Guest
Dank voor het antwoord. Toch verder naar niveau 80 dus!! :)
 

DeletedUser10486

Guest
Dat zal dan op level 180 zijn. Maar als je per level 30.000 FP's nodig hebt, ben je wel eventjes bezig. De bijdragebeloningen stijgen niet even snel.
Het is wel vrij logisch dat ze daar een plafond op zetten, want anders kan je op de duur GG's meteen volgooien met winst.
 

DeletedUser

Guest
Arc geeft een maximum bonus van 100%, hoger levelen heeft geen nut.

Ik heb hier informatie over proberen te vinden maar daar was hier niets over bekend.
Volgens mij heb ik ook nog geen Arc gezien die 100% bonus geeft.
Ben ook wel benieuwd welk level Arc dit dan zou moeten zijn.
 
Bovenaan