Feedbacktopic Arctische Toekomst - Deel 2

ThaMartin

Actief lid
Zie hier de aankondiging van het tweede deel van de Arctische Toekomst, dat op 30 augustus bereikbaar zal worden! Graag horen we jullie feedback in dit topic! :)
 

midas89

Actief lid
Er zijn ongeveer 136 mensen op het betaforum die smeken om niet zoveel herhaalmissies in het spel te brengen. En gewoon stug doorvoeren natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn ongeveer 136 mensen op het betaforum die smeken om niet zoveel herhaalmissies in het spel te brengen. En gewoon stug doorvoeren natuurlijk.

Je krijgt geen melding van die haven als je schip terug is, maar toch brengen ze het uit. Denk jij nu werkelijk dat ze op de beta ook maar ergens naar luisteren?

Ik rapporteer hem hier wel als een bug op de eerste dag.
 

DeletedUser7153

Guest
ticket aangemaakt want hier krijg ik niks te horen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4100

Guest
Ik ben blij om te horen dat het moeilijkste gedeelte voor
ontwikkelingen er door is.:) Hopelijk wordt het wel wat sneller,
maar +/- 3 maand van ontwikkeling is dan ook nog niet heel
veel, om zo'n complexe functie te ontwikkelen.
De haven is wel heel duur. Gelukkig heb je in ep 2 alleen AT
goederen nodig. Persoonlijk denk ik dat je het beste kunt
overwegen om een balans te vinden in Promethium opbrengst
en schade dan wat sneller varen.
Ben erg benieuwd naar de upgrades die nog komen voor de
haven. Al doet het mij aan GE denken, hoe ze het ontwikkelen.
Eerst de basic en daarna extra's eraan toevoegen, zoals die
upgrades voor de haven.
Fijn dat ze op beta luisteren naar onze feedback over stats
van gebouwen.:) Een voorradengebouw leverde eerst veel
te weinig op, dat hebben ze aangepast, tevredenheid
toegevoegd aan beide voorradengebouwen en een mil. bonus
voor Battle fortress' gebouw.
 

DeletedUser6877

Guest
Het verrassende vond ik dat de kosten wel heel erg zijn gestegen, tov de release destijds op beta, waarom is dat ?
 

DeletedUser

Guest
Fijn dat ze op beta luisteren naar onze feedback over stats
van gebouwen.:) Een voorradengebouw leverde eerst veel
te weinig op, dat hebben ze aangepast, tevredenheid
toegevoegd aan beide voorradengebouwen en een mil. bonus
voor Battle fortress' gebouw.

Onze feedback???? :rolleyes: Jij zit op de beta toch nog helemaal niet in Arctisch? Dat zijn jouw eigen woorden hier.

De beta kent op dit moment 3 voorradengebouwen in Arctisch.
- De plasmagenerator geeft geen tevredenheid
- Het recycling rad geeft -150 tevredenheid
- De verticale boerderij geeft +340
Aan welke beide voorradengebouwen hebben ze die tevredenheid nu toegevoegd? :rolleyes:


Het verrassende vond ik dat de kosten wel heel erg zijn gestegen, tov de release destijds op beta, waarom is dat ?

Welke kosten zijn volgens jou gestegen? Afbeeldingen die ze hier gebruiken zijn dezelfde als op de beta en de kosten zijn ook hetzelfde.
 

midas89

Actief lid
De kosten van de technologieboom zijn inderdaad flink verhoogd.
Ik had op beta de tech net klaar toen ze het twee keer zo duur maakten.
Kwam ik goed weg, anders had het bootje nog 10x extra moeten varen.
 

DeletedUser10486

Guest
Er zijn ongeveer 136 mensen op het betaforum die smeken om niet zoveel herhaalmissies in het spel te brengen. En gewoon stug doorvoeren natuurlijk.
Bij Elvenar willen de spelers ook de missies er uit die niemand doet. Maar neen, je mag je blijven verrot klikken. En daar gaat het om 28 missies die je moet skippen om telkens weer de "verzamel munten" te kunnen doen. Het antwoord van support is dat "het niet de bedoeling is dat je al die missies gaat skippen om telkens weer die ene te doen".
 

midas89

Actief lid
Ja ik weet het Stefan ik heb het ook een jaar gespeeld. Maar ik kan het niet meer opbrengen om daar in te loggen, voornamelijk door die tijdrovende herhaalmissies.
Als ze het proberen te ontmoedigen om herhaalmissies te doen door er zoveel onzin tussen te stoppen dan snappen ze hun eigen spel niet. Als je zo optimaal mogelijk wil spelen dan zullen spelers toch echt steeds de beste herhaalmissies uitkiezen tijdens het oogsten en FP-storten.

Totaal onnodig om er zoveel rotzooi tussen te stoppen. De 'verhoog je tevredenheid met 10.000' wordt nog eens vergezeld door eentje van 12.000. Prachtig, nu zijn er twee missies die letterlijk niemand gaat doen, behalve 1x voor de diamantjes. Maar je ziet hem per dag wel 100x langskomen.

Als dit zo blijft dan gaan spelers eerder stoppen met FoE dan dat ze stoppen met herhaalmissies.
Herhaalmissies zijn een vast onderdeel van het spel voor de spelers op einde tijdlijn.
De hele dag die missies doorklikken is niet leuk, dus vinden ze FoE niet meer leuk, en gaan ze stoppen met het spel.
De makers willen dat blijkbaar niet snappen dat dat zo werkt.

Als je mensen wil dwingen om te stoppen met herhaalmissies klikken, schaf ze dan helemaal af. Dit is echt niet de juiste oplossing.
 

DeletedUser

Guest
Het antwoord van support is dat "het niet de bedoeling is dat je al die missies gaat skippen om telkens weer die ene te doen".

Daar is over nagedacht. Het is ook heel logisch dat als je de misssie " besteed 200 forgepunten" wegklikt, je als volgende missie krijgt "besteed 99 forgepunten. Klik "verzamel 1.500.000 voorraden" weg en je krijgt "verzamel 900.000 voorraden". Niemand bij zijn volle verstand gaat die natuurlijk wegklikken. Als je er dan commentaar op krijgt is het natuurlijk een logische stap om er ook nog maar even een dubbele opdracht m.b.t. het recruteren van eenheden in te gooien. En als klap op de vuurpijl de heel lastige opdracht "bouw 4 versieringen uit jouw tijdperk" Als herhaling is dat helemaal een beauty. Kosten totaal ongeveer 136.000 munten en 204.000 voorraden en dan krijg je nog wat terug als je ze weer verkoopt. Waatrom zou je dan in vredesnaam een hele reeks opdrachten wegklikken? o_O
 

DeletedUser5889

Guest
Als ze het proberen te ontmoedigen om herhaalmissies te doen door er zoveel onzin tussen te stoppen dan snappen ze hun eigen spel niet.
Inderdaad. Nu is het in de IT wereld geen onbekend fenomeen dat ontwikkelaars relatief weinig kennis hebben van hoe hun software echt gebruikt wordt, maar Inno is ontzettend slecht in ervoor te zorgen dat deze kennis op het goede moment bij de ontwikkelaars terecht komt. Dit soort onzinredeneringen zie je aan de lopende band en er worden aldoor maar verkeerde aannames gemaakt die tot rare/slechte keuzes leiden. Dit is daar weer een heel mooi voorbeeld van.
 

DeletedUser6877

Guest
Ik denk dat als er een poll zou komen, dat velen inderdaad wat meer variatie willen in de herhaalmissies. Zelfs een motiveer x aantal spelers zou al een welkome afwisseling zijn, of verzamel x aantal goederen enzovoorts enzovoorts.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat als er een poll zou komen, dat velen inderdaad wat meer variatie willen in de herhaalmissies. Zelfs een motiveer x aantal spelers zou al een welkome afwisseling zijn, of verzamel x aantal goederen enzovoorts enzovoorts.

Er is al een aantal malen geprobeerd veranderingen in die herhaalmissies aan te brengen. Ideeën worden weggestemd door spelers die niet eens weten wat herhaalmissies zijn.
 

ThaMartin

Actief lid
Hoi allemaal,

Ter info: We hebben de feedback m.b.t. herhaalmissies doorgegeven. Mochten we daar een reactie op ontvangen dan laat ik het hier weten!
 

DeletedUser5986

Guest
Voor wie willen weten waar we nu in Arc 2 om gaan vechten/speuren/spelen/or whatever...:cool:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Promethium
Best interresant.;)

Ik vraag me alleen een ding wel afo_O, zo ver gevorderd in technologie als de arctische FoE "beschaving" (persoonlijk kan ik een beschaving pas zo noemen als er niet meer gevochten wordt maar ja..:rolleyes:) dat ze niet eens boten kunnen maken die zonder schade op hun doel komen in minimale tijd:confused:...of nog beter dat ze er niet gewoon heen vliegen met een soort shuttle:oops:...maar ach....Duitse "logica" laten we maar zeggen...:eek::p
 
Bovenaan