Duplicaat trage Foe

DeletedUser10176

Guest
wie heeft er ook last van dat FOE zo traag is vooral tegen de klok van 20:00 uur vindt het ook echt niet leuk meer zo lijkt wel of dat met de dag erger wordt
 

PrivateHead

Actief lid
Het is niet normaal zo traag, stad ophalen duurt bijna een half uur. Missies zijn niet te doen, vechten is niet te doen, rondje motiveren is zelfs dramatisch. Als het MLK event voorbij is kunnen we vast wel weer naar het supersnelle *kuch* van voorheen.
 

ThaMartin

Actief lid
Dank jullie wel voor het melden. Ging het puur om een dip rond 20:00 of ervaren jullie nog steeds problemen?
 

DeletedUser7228

Guest
Dank jullie wel voor het melden. Ging het puur om een dip rond 20:00 of ervaren jullie nog steeds problemen?
Het is bij mij alleen rond de berekening van GvG zoals boven al werd vermeld.
en de chat crashed helaas om 00:02 weer :/
Is dit ook bij andere het geval?
 

DeletedUser9703

Guest
Dit spel wordt steeds gammeler.
Kan nu niet eens meer inloggen. Inlogscherm wordt maar half geladen. Herstart browser, pc, geen effect.

En ik had gisteren ook de standaard chat-crash om 00:02 uur.
 

DeletedUser9703

Guest
Gaat Innogames ooit iets doen tegen de crashes??? Want verder dan bug-meldingen komt het blijkbaar niet.
Het was weer onmogelijk om 2 gevechten achter elkaar te doen in GvG. Heb meer tijd besteed aan herstarten dan aan spelen.
 

DeletedUser9703

Guest
En nu wil foe helemaal niet meer laden.
Ben ik de enige met dat probleem (omdat ik hier klaag). Of hebben jullie te veel spelers???
 

DeletedUser7228

Guest
En nu wil foe helemaal niet meer laden.
Ben ik de enige met dat probleem (omdat ik hier klaag). Of hebben jullie te veel spelers???

Enige waar ik last van heb is een chatcrash om 00:02 en 15:02
FoE laad verder gewoon
 

DeletedUser4527

Guest
het inladen van de stad is langzamer dan voorheen, als die eenmaal geladen is vind ik het juist sneller
bij het laden van het spel merk ik wel bij 60% dat die ff stilstaat dan langzaam naar 86%, de rest gat dan weer snel
 

ThaMartin

Actief lid
Laten we hier even terug gaan naar de oorspronkelijke melding. Het laden van een stad was aanzienlijk trager dan gebruikelijk en het innen van een hele stad duurde bijna een half uur, was de melding. Ik heb het zelf niet kunnen reproduceren, maar zijn deze problemen er nog steeds in die mate?
 

DeletedUser9730

Guest
Soms wordt hier ook een beetje overdreven denk ik, ikzelf merk enkel problemen met de dagelijkse berekening om 20:00 en dat na x aantal gevechten de GvG kaart blokkeerd en je moet refreshen.
 

DeletedUser9703

Guest
Nou, ik heb regelmatig crashes. Vooral als ik in GvG bezig ben. En een herstart resulteert ook heel vaak in een maar half ladend inlogscherm wat vervolgens niet werkt.
Inno zou dat moment moeten zien omdat ik dan een handmatige DDOS aanval doe door de hele tijd de inlogpagina te verversen. Na 3 keer browser herstart, cache legen en opnieuw proberen lukte het me toch nog om een inlogscherm te krijgen en nog iets gedaan te krijgen in GvG. En dat was om 19:55 uur. Dus niet tijdens de herberekening. Die heb ik geheel gemist omdat ik geen inlogscherm kreeg.

Maar ik stop met klagen hier. Heeft blijkbaar totaal geen nut. Binnen de gilde zijn er velen die vaak niets kunnen doen in GvG omdat de ene crash na de andere optreedt. Maar die klagen hier niet. Die zullen straks gewoon stoppen en op zoek gaan naar een ander spel.
 

DeletedUser6877

Guest
De laatste dagen ging het weer iets beter op gvg, maar vandaag was het weer huilie huilie.
 
Ik begin zelf een sterk vermoeden te krijgen dat de server er niet zo goed tegen kan als er tegelijk aanvallers en verdedigers bezig zijn op een sector. Dat is namelijk het moment dat de timer fouten en vastlopers je om de oren vliegen.
 

Markus

Actief lid
ik moet hierbij toegeven dat het laden van de stad op android vaak > 8 seconden duurt. op pc is het meestal ~1 seconde (soms iets meer).

ditzelfde gaat ook op bij bezoeken van andere steden.

ik heb wel alle animaties en toeters en bellen aan staan overigens...
 
Bovenaan