Praatcafé

DeletedUser6544

Guest
Nieuw raadsel, diegene wie het juist heeft mag een raadsel terug bedenken.

Thee die koud is en 3 dagen oud is, hoe heet men die?

1 door te voelen of de thee wel echt koud is
2 door het weer op een warmtebron te zetten
3 verleden theed
4 als het geen woordgrap is moet het noemt ipv heet zijn en zou ik het oud,koud en smerig noemen
 

DeletedUser4100

Guest
Hier ben ik het wel mee eens.:)
ik-ben-op-het-punt-gekomen-9051.jpg
 

DeletedUser

Guest
Hmm eerst lezen ... hmm moeilijk raadsel dions..

owh sorry dat is je onderschrift :p verdikkeme :p


wie weet een raadsel ?? :D
 

DeletedUser6544

Guest
Eentje uit de oude doos maar dan met een aanvulling

1 Bestaat er op aarde een plek waar als ik 1mtr naar het zuiden dan 1mtr naar het westen en dan 1mtr naar het noorden loop weer op dezelfde plek sta van waar ik gestart ben?

2 Bestaan er nog meer van die plekken?

3 Nee,Leg uit waarom

4 Ja,Hoeveel en waarom

Veel plezier
 

DeletedUser

Guest
Nee ?

1 omlaag, 1 links, en dan 1 omhoog, dan sta je niet op je begin punt :p
 

DeletedUser4100

Guest
Thee die koud is en 3 dagen oud is, hoe heet men die?

Het antwoord is: op het vuur zetten



Een warmtebron dat rekenen we goed en dat betekent dat jij een nieuw raadsel mag plaatsen :)

oohw nu snap ik het.
Thee die koud is en 3 dagen oud is, hoe heet men die?
De term ''heet'' als werkwoord en niet bijvoegelijkbijwoord of zo iets.:rolleyes:
 

DeletedUser4100

Guest
Eentje uit de oude doos maar dan met een aanvulling

1 Bestaat er op aarde een plek waar als ik 1mtr naar het zuiden dan 1mtr naar het westen en dan 1mtr naar het noorden loop weer op dezelfde plek sta van waar ik gestart ben?

2 Bestaan er nog meer van die plekken?

3 Nee,Leg uit waarom

4 Ja,Hoeveel en waarom

Veel plezier

1.) vast wel
2.) wel twee stuks d8 ik
4.) Je hebt twee polen. Als je op de noordpool staat sta je op de cordinaten:
N0graden, W0graden Egraden als je daar wat rond gaat kom je vanzelf wel weer op het
zelfde punt. Op de Zuidpool exact het zelfde. Tenminste als je op het magnetische
punt staat...

--even tussen door :p--

Voor de comminicatie heb je op zee is het water verdeeld in
gebieden. Omdat de zeevaart volledig Engelstallig is word dit
aangeduid als ''Sea Area'' en het duit aan hoe krachtige comminicatie
middelen je nodig bent. Het is verdeeld in 4 gebieden:

Sea Area 1
Max. bereik 15-20 zeemijlen, voor vaartuigen met lichte communicatie apparatuur (dus ook badkuipen uitgerust met dit systeem mogen
er varen, hoe ironisch en onpraktisch ook)
Sea Area 2
Groter bereik van
max. bereik 20-200 zeemijlen, voor vaartuigen met middelmatige communicatie apparatuur
Sea Area 3
Groot bereik
Max. bereik tot 70 graden noordelijke hoogte graad (geloof dat het zo heet) en 70 graden, ga je er onder
kom je dichter bij de polen en verlies je het contact met de sterke satalieten
Sea Area 4
Geavanceerd arctisch bereik
Onbeperkt bereik, minder goed bereik in de buurt van de polen IVM. stoorzenders van het magnetische veld, beter hebben we niet. Het houd
ook contact met het vaste land via satalieten ook al is het geen goed bereik op de arctische gebieden, maar we hebben niks beters.
 

DeletedUser4100

Guest
Ja iedereen heeft het erg druk denk ik. Vakantie is ook weer voorbij dus weinig op het forum
en veel voorbereidingen treffen voor Hedendaags en druk met werk/school denk ik.:rolleyes:
 

DeletedUser5820

Guest
Vandaag dachten wij... ''Hé, laten we onze oude laptop die we vorig jaar voor het laatst gebruikt hebben eens opstarten. We weten dat ie alleen voor films geschikt is want omdat hij foe niet aankan vindt ik hem flut.'' Wat bleek, ik had hem vorig jaar niet uitgezet dus hij stond een jaar aan. In de slaapstand dus hij was niet leeg. :eek:
 
Bovenaan