Zoekresultaten

  1. opsparen gebouwen

    bestaat er een mogelijkheid om productie gebouwen ergens weg te nemen om later terug te plaatsen, naargelang de behoefte welke goederen je nodig hebt
  2. verhouding handel drijven

    wanneer ik een aanbieding opzet krijg ik de melding dat de verhouding tussen 0.5 en 2 moet liggen ,wat doen die aanbiedingen dan met verhouding 0.1 in de lijst
  3. verkrijgen van beloningen,

    in de berichten staat dat ik ergens een prijs heb gewonnen met verjaardag wedstrijd ,een keuze tussen ... en metro upgrade, ik ben nog op zoek waar ik die prijzen kan terugvinden terug te vinden in invetaris: NB of zijn ze nog niet uitgedeeld
  4. symbolieken die gebruikt worden

    ik heb in het forum alle stappen basic doorlopen ,maar nergens vind ik een zinnige uitleg over de symbolen die gebruikt worden voorbeeld in de legers Tijdperk Type Bonus Bonus Vaardighede ik zie daar vb een zegekrans staan weet dat dit iets te maken heeft met mijn punten...
  5. ander misies

    wat verstaat men onder andere misies, welke missies zijn er???
  6. Geen Bug opstarten quantum invasie

    dag is dit normaal dat ik quantum niet meer kan opstarten als ik geen koffer koop als ik op de icoon quantum druk kom ik binnen het venster prijs opeisen maar ik wil geen koffer kopen ik heb niet de nodige medailles en dan kan ik geen quanum spelen???
  7. aangroei van nuttige inwoners

    welke zijn de middelen om het huidige aantal nuttige personen te doen aangroeien, ik vind niet zo direct een hulpmiddel of actie
Bovenaan