Zoekresultaten

  1. FantasyFan

    Aanmelden via facebook

    (voor de zekerheid, het volgende is even mijn persoonlijke mening als speler) Ik speel momenteel een spelletje dat je op windows 10 alleen op kan slaan via facebook om het ook op een ander apparaat te kunnen spelen. Dat gaat dus echt niet gebeuren, ik weiger pertinent aan facebook mee te doen...
  2. FantasyFan

    verwarring over verdedigings bonussen

    Dat is zeker niet overal hetzelfde. Een flesje in de inventaris geeft dan wel een omschrijving, maar een gebouw in de inventaris niet. Daar staat enkel het icoontje en een percentage. Staat het gebouw in de stad, en is deze bonus het enige dat het gebouw levert, dan zie je wel een uitgebreide...
  3. FantasyFan

    verwarring over verdedigings bonussen

    Op de pc misschien, maar niet op de app.
  4. FantasyFan

    Komt het Zomerevenement niet op NL?

    Ik doe het nog steeds met veel plezier hoor. Leuk afwisselde werkzaamheden, tof team, waarom zou iemand dat niet willen?
  5. FantasyFan

    geen promethium

    Reeds verzamelde promethium krijg je inderdaad pas te zien wanneer je in de arctische toekomst zit. Hoeveel je nu al verzameld wordt wel bijgehouden op de server.
  6. FantasyFan

    Bouw-bonus actief voor lopende bouw?

    Voor de bouwbonus geldt hetzelfde als voor missies die je vragen iets te bouwen, namelijk het moment van plaatsen wordt gezien als bouwen. De rest van de constructietijd na het plaatsen telt hiervoor niet. Dus voor de bouwbonus betekent dit dat de bonus alleen effect heeft op gebouwen die je na...
  7. FantasyFan

    Gildecontinentekaart

    Voor je aan GvG begint raad ik je aan de volgende artikelen eerst eens door te lezen; Deelnemen aan GvG Gildecontinentkaart Provincies Sectoren Gildeniveaus Gilderechten en -kas Termenlijst
  8. FantasyFan

    Bouw een geschutskoepelstation?

    Inderdaad. Helaas een vertaalfoutje. Dit wordt met de volgende taalupdate opgelost.
  9. FantasyFan

    vriendentaveerne

    Er is een nieuw uiterlijk voor de taveerne per de volgende groepen tijdperken; steentijd bronstijd - ijzertijd vroege middeleeuwen - hoge middeleeuwen - late middeleeuwen - koloniale tijd industriële tijd - progressieve tijd - moderne tijd - postmoderne tijd - hedendaagse tijd - morgen toekomst...
  10. FantasyFan

    Grootse gebouwen overzicht

    Ach, excuseer, ik ben dingen door elkaar aan het halen. Dit geldt op de app. Op de browser zal ik hem nu in de achtergrond ook verspringen inderdaad.
  11. FantasyFan

    Grootse gebouwen overzicht

    Bij mij gebeurt dit alleen als ik daadwerkelijk in het grootse gebouw doneerde. Niet bij alleen openen.
  12. FantasyFan

    Berichten geschiedenis

    De geschiedenis is inderdaad van het berichtencentrum naar het stadhuis verplaatst. Dan heb je nog een oude versie draaien en de recentste update nog niet geïnstalleerd. Als hij uit het berichtencentrum weg is en niet in je stadhuis staat, dan klopt er inderdaad iets niet. Als ik nu het...
  13. FantasyFan

    sectoren vorig continent weg

    Klik op het schip, je krijgt dan een overzicht waar je een continent kunt selecteren.
  14. FantasyFan

    Eerlijke handel spelversie 1.93

    Allereerst kun je een bericht dat ik als speler heb geplaatst voor ik überhaupt lid werd van het Forge of Empires NL team, niet gebruiken alsof het officiële communicatie van het Forge of Empires NL team zou zijn of als bewijs dat het Forge of Empires NL team tegenstrijdige informatie zou geven...
  15. FantasyFan

    Nieuwsgierig naar beta

    Dat geldt overigens niet alleen voor de Beta, maar voor elke taalversie.
  16. FantasyFan

    Discussietopic Tour de France

    Er zijn geen wegen in het hedendaags en morgen tijdperk, en deze zijn er ook nooit geweest. Daarom was het voor mensen in het morgen tijdperk onmogelijk een missie te voltooien die vraagt om wegen uit hun huidige of het voorgaande tijdperk te bouwen. Om dat op te lossen is er de mogelijk...
  17. FantasyFan

    Discussietopic Tour de France

    Wijs met je muis rechtsboven op je naam (naast meldingen en postvak in) en klik in het menu dat uitvouwt op voorkeuren. Selecteer in het venster dat je krijgt bij taal nederlands en klik dan op bewaar wijzigingen.
  18. FantasyFan

    Uitleg symbolen over aanvals- en verdedigingsbonus

    Ik denk op de app. Op de browser krijg je een pop-up waar deze informatie er gewoon bij staat; Op de app, waar minder ruimte is, staat deze informatie echter niet; Om de originele vraag dus te beantwoorden, het gaat, zoals je hier ziet als je de afbeeldingen vergelijkt, niet alleen over...
  19. FantasyFan

    Notificatie bij Teveerne vol

    Ik ga niet voor jou je ideeën bedenken. Als jij zoiets wilt, zul je dat zelf moeten verzinnen.
Bovenaan