Zoekresultaten

  1. Duplicaat Selectie van gebouw op basis van plaats cursor is naar de knoppen geholpen

    Vroeger moest je met je cursor zeer precies naar de *tegel* pointen waar een gebouw staat (b.v. om dat gebouw te innen). Als je *nu* met je cursor naar een plaats wijst waar een gebouw staat, maar precies waar je point staat een motivatiester van een aanpalend gebouw (of een ander teken zoals...
  2. Contact Support FP komen niet meer in balkje

    Ik heb zonet tijdens GS gevechten via HC 200FP + 50FP gekregen als beloning, maar die staan niet in mijn balkje. (Op NL5.)
  3. Continentkaart Mars (erts delven)

    Als je van Mars overgaat naar AB, blijft de continentkaart dan nog beschikbaar om Marserts te delven of wordt deze ook ontoegankelijk net zoals de kolonie ?
  4. Geen Bug Gebouw wordt opgeknapt dat er niet staat.

    (Op F) In de geschiedenis, vandaag om 10.55, "... heeft je lantaarn opgeknapt". Er staat geen lantaarn in mijn stad.
  5. Geen Bug Bereden boogschutters verschijnen niet in mijn leger

    Terrein voor bereden boogschutters met 4 eenheden erin, eenheden verschijnen NIET als beschikbare eenheid bij het kiezen van een leger. Niet onder hun categorie, niet onder alle eenheden, niet onder hun eigen tijdperk, niet onder alle tijdperken.
  6. Nieuw Golden crops onderbreekt serieel incasso via hoveren met muis.

    Je kan een hele reeks gebouwen incasseren door je muis te klikken en dan over een reeks gebouwen te hoveren. Bij Golden Crops houdt dat op omdat er dan zo'n stomme popup komt voor dat fragment verbeterkit dat er in je voorraad bijkomt. Ergerlijk.
  7. Geen Bug Militaire bonussen kasteelsysteem fout/niet getoond in stadhuis.

    Bij de beschrijving van de militaire bonussen in de "permanente beloningen" van het kasteelsysteem staat zeer duidelijk dat x% wordt toegevoegd aan de aanvals- ***EN VERDEDIGINGS*** kracht van aanvallende resp. verdedigende legers. Als ik ga kijken in het stadhuis naar de bonussenoverzicht, dan...
  8. Aanvalsteams hedendaags kunnen op water lopen

    Zoals de titel zegt. Eenheden die de lucht in kunnen kunnen uiteraard over water vliegen, maar een aanvalsteam blijft op de grond dus die horen niet op water thuis. Toch heb ik dat reeds twee keer gezien dat een aanvalsteam over water loopt of er zich zelfs gewoon op posteert om te komen...
  9. Legerbeheer PvP toont verkeerde informatie

    Zie screenshot. Verdedigend leger bevat 4 kampioenen, pop-up zegt "1 kampioen 3 tanks".
  10. Detail visuele info bij incasseren militaire units uit b.v. Alcatraz

    Als je militaire units incasseert uit een gebouw dat die produceert (Alcatraz, Stadhuis met afgezanten ???, Goeverneursvilla ???) dan krijg je alleen het algemene icoontje te zien voor "militaire eenheid". Daarmee weet je niet wat er precies is gerecruteerd. Beter zou zijn om icoontjes te...
  11. 2de ronde leger in stadsverdediging

    Mogelijkheid creëren om niet 8 maar 16 units toe te wijzen aan het verdedigend leger, en te bepalen welke eenheid in welke ronde zit. Zoals al in vele topics wordt vermeld door vele spelers, is het spel kwa aanval/verdediging totaal totaal totaal uit balans geraakt en dit is een een...
  12. De Rechtbank.

    De rechtbank is de instantie waar een slachtoffer van een diefstal klacht kan neerleggen. En laat ons de eufemismen achterwege laten en doen alsof een diefstal minder erg is als we er een ander etiketje opplakken en het "plunderen" noemen. Dus : als iemand slachtoffer is geworden van een dief...
Bovenaan