Zoekresultaten

  1. Atokirina

    Discussietopic 1.280

    Ook buiten QI na gevechten doet dit zich voor, eigenlijk overal in het spel (mobile).
  2. Atokirina

    Open spel Heb je ooit...?

    Heb je ooit iemand zijn spelling verbeterd terwijl je fout was?
  3. Atokirina

    Wijzigen gebouwkosten tijdens gildestrijdperk

    Is dit nog steeds zo?
  4. Atokirina

    Eierzoekwedstrijd 2024 - Discussietopic

    Mea culpa.
  5. Atokirina

    Eierzoekwedstrijd 2024 - Discussietopic

    De Paashaas behoorde niet tot de afbeelding? Ik quote even: De Paashaas staat heel duidelijk in de linkeronderhoek (de eieren wel in de mand en niet in de ...)
  6. Atokirina

    Discussietopic: Quantum Invasies

    Tof dat deze ene feature zich niet aanpast aan zomertijd/wintertijd, slonzige coding ...
  7. Atokirina

    Discussietopic: Verjaardagevenement 2024

    De Moord Konijntjes hebben opnieuw een guide klaarstaan om iedereen van de nodige informatie te voorzien: De mini-game kan een beetje uitdagend zijn als je er nog niet bekend mee bent. Daarom raden we ten zeerste aan om onze handleiding te volgen, zodat je de hoofdbeloning niet misloopt en...
  8. Atokirina

    Verjaardagsevenement 2024

    We wachten nog op de aankondiging van het verjaardagsevenement 2024, en het discussietopic @InnoGames @Leones .
  9. Atokirina

    Discussietopic: Quantum Invasies

    Dit was bij Gilde versus Gilde ook zo tbh (vroeger dan toch).
  10. Atokirina

    Open spel Het Raad-wie-er-na-jou-komt-TOPIC

    :D SwTim opnieuw?
  11. Atokirina

    Aanvallersbonus gilde-expeditie

    QI stats zullen ook nog toegevoegd worden.
  12. Atokirina

    Forge Puzzel 2024 - Discussietopic

  13. Atokirina

    Aanvallersbonus gilde-expeditie

    Wat ik zie op je screenshot zijn de volgende bonussen: Aanvallende eenheden Gildestrijdperk Verdedigers Gilde-expeditie Waar ik het over heb is de volgende bonus: Aanvallende eenheden Gilde-expeditie (aka Aanvallersbonus gilde-expeditie) - zie mijn screenshot bovenaan het topic Deze is nog...
  14. Atokirina

    Aanvallersbonus gilde-expeditie

    Kan je een screenshot nemen in deze hier posten a.u.b.?
  15. Atokirina

    Discussietopic gilde rooftochten & sluiting GvG

    Grootste P2W gildefeature ooit. Ze winden er geen doekjes meer om.
  16. Atokirina

    NIET MEER VAN TOEPASSING

    De Moord Konijntjes zijn aanwezig op Arvahall maar voornamelijk om diamanten te farmen. Gilde-expeditie gaat dus wekelijks open tot niveau 4 (soms 5). Verplichtingen zijn er niet, maar handelafname en boosten verloopt natuurlijk ook heel wat trager.
  17. Atokirina

    Feedbacktopic wijzigingen culturele nederzettingen

    Ben nu ook wat off-topic aan het gaan. Ik had vroeger altijd een heel hoge Alca voor GvG. Nu met de verwijdering van GvG dacht ik dat QI wel eenheden uit je main city nodig zou hebben (wat niet het geval is), dus Alcatraz zal bij mij verdwijnen omdat ik nergens grote aantallen units moet...
  18. Atokirina

    Feedbacktopic wijzigingen culturele nederzettingen

    Koninklijk badhuis - niv. 6 Hopelijk is het nu groot genoeg :D Vuistje = Quantum invasies
  19. Atokirina

    Aanvallersbonus gilde-expeditie

    Wanneer krijgen deze bonussen een plekje in het bonussen overzicht van het stadhuis? @Leones @InnoGames
  20. Atokirina

    Feedbacktopic wijzigingen culturele nederzettingen

    Hoe zit het met de tijdsbeloningen zoals: Ik neem aan dat deze ook aanpassingen zullen krijgen? (InnoGames was vergeten dat ze bestonden ;))
Bovenaan