Recente inhoud door Zwarte Boreanaz

  1. Zwarte Boreanaz

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Welk onderzoek heb je gedaan dan??? Ik dacht eerder dat jullie de 3 muskettiers aan het spelen waren :p maar wat Biebs ook al zegt de abdij allemaal bloed en jij die niets vind. *brengt voor aktepz even een warme deken*
  2. Zwarte Boreanaz

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    ik denk hun roes ergens aan het uitslapen of aan het zoeken naar de medaillon
  3. Zwarte Boreanaz

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    maar meestal proberen dromen je wel wat te vertellen dus of ze dan stom zijn weet ik nog zo net niet en nee Arsenal is weer eens nergens te bekennen al moet ik zeggen dat ik mijn wederhelft brute leones ook niet zie
  4. Zwarte Boreanaz

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    NIET ENKEL EEN VERRADER , EEN DIEF EN EEN MOORDENAAR EN IEDEREEEN JA IEDEREEN IS HIER VERDACHTo_O *fluistert in biebs haar oor* de baby is in elk geval gedoopt.
  5. Zwarte Boreanaz

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    oh oh oh oh ohw weeeeh die kleine phaere moet toch echt weer terug naar haar moeder weeeeeeeh
  6. Zwarte Boreanaz

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    snik snik dank je die kan ik goed gebruiken snik
  7. Zwarte Boreanaz

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    weeeeeeeh ik heb gewoon snik, geen oog dicht gedaan, snik de baby huilt verschrikkelijk ze mist de bedienden die wil ze echt terug zien. Oh oh oh weeeeeeh.
  8. Zwarte Boreanaz

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Kom niet zo aan het slapen toe de baby blijft maar huilen :eek:
  9. Zwarte Boreanaz

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Wijn is er ook hoor Aktepz, geeft een dwergenbiertje aan Dylan
  10. Zwarte Boreanaz

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Komt met een dienblad vol aangelengd bier, proost allemaal
  11. Zwarte Boreanaz

    Halloween Mystery 2023 - VERHAAL

    Hebben jullie het gemerkt er is gewoon een vloek geactiveerd ik weet het zeker. Nadat mijn lieve Brute Leones het medaillon in twee stukken heeft gebroken.
Bovenaan