Recente inhoud door Willem the killer

  1. Willem the killer

    Quantum medailles

    In je hoofdstad. Naast het vakje van je diamanten.
  2. Willem the killer

    Stoppen met spelen

    Na 10 jaar spelen ben ik gestopt met dit spel . Iedereen bedankt voor de hulp en vriendschap die jullie hebben gegeven . Met vriendelijke groet Willem
  3. Willem the killer

    Verandering gilde stijd

    Het is best nog redelijk te doen volgens mij .Speel op beta en je komt idd wat minder ver maar ikzelf vindt niet dat dat het einde is van het spel of de wereld is . Iedereen moet denk ik eens begrijpen dat je een spel aan het spelen bent en je dat dat doet voor je plezier en als je het niet leuk...
  4. Willem the killer

    Discussietopic 1.233

    Mooi het was niet echt vervelend maar vindt het wel fijner als ik kan zien welk gebouw 2X een bonus geeft .
  5. Willem the killer

    Discussietopic 1.233

    De blauwe melkweg geeft niet meer aan als je de bonus van een ander gebouw 2x krijgt
  6. Willem the killer

    Discussietopic 1.233

    Is het probleem met de Blauwe melkweg nog niet opgelost ?
  7. Willem the killer

    goederen handel

    Ik kan nog steeds het alleen aan de gilde aanbieden .
  8. Willem the killer

    Marserts

    Ja je moet idd eerst VT continentkaart klaar hebben voordat je verder kan dacht ik .
  9. Willem the killer

    Marserts

    Op de continenten kaart .
  10. Willem the killer

    hoe kom ik aan twee legers

    Je hebt maar een leger om te vechten .Ook als je tegen 2 legers moet vechten .
  11. Willem the killer

    Automatische taveernebonus?

    Ik gebruik geen extra aanvalbonus met een aanval van 1810% en een verdediging van 1910% voor mijn aanvalsleger heb ik dat dus niet nodig :)
  12. Willem the killer

    Automatische taveernebonus?

    Nee dat is het niet ik speel al een tijdje dit spel dus weet best el wat ik doe . Dit krijg ik zodra ik de automatische bonus activeer .
  13. Willem the killer

    Automatische taveernebonus?

    Apart als ik op de tavernewinkel klik krijg twee schermen een met de actieve bonus en een twee die 50 dias kost :(
  14. Willem the killer

    Automatische taveernebonus?

    Nu moet je als je zelf een een taverne bonus wil aanzetten hem als 2 bonus doen dus 50 dias volgens mij :mad:
Bovenaan