Recente inhoud door =bossie=

  1. =bossie=

    Dominantie in GS

    Schaf gewoon het kunnen bouwen van gebouwen ter ondersteuning af. Laat alles op 100% aanvalsuitputting staan. Dan heb je het probleem gelijk opgelost. :p Maar dat gaat INNO niet doen.. want dat levert geen inkomsten op.;)
  2. =bossie=

    Discussietopic 1.281

    Geheel mee eens. Vind deze update de plank weer eens finaal misgeslagen wordt. Of je stopt met de rivaal. of je maakt de speeltijd van de rivaal een aantal dagen langer en laat het met het event samenlopen. Zeker nieuwe of spelers die hun medailles nog keihard nodig hebben om land te kopen...
  3. =bossie=

    Snel knopfunctie om legereenheden te verwijderen.

    Langzaam verzuip je in oud leger. Zeker nu GvG niet meer bestaat heb je eigenlijk niets meer aan legereenheden van tijdperken waarin je niet meer in zit. Soms loopt het al per 1000 of nog veel meer van 1 legereenheid. Nu kun je ze 1 voor 1 verwijderen of je zet ze in in een gevecht en dan raak...
  4. =bossie=

    Discussietopic: Kampioenschaps-update

    Het lijkt wel of het nieuwe 40% kans op uitputting in de GS een 60 of 80% is geworden. Als FoE wilt dat we minder vechten. Prima :rolleyes:
  5. =bossie=

    Discussietopic: Kampioenschaps-update

    Ik ben geen waarzegger maar... GvG dood. GS duurt niet lang meer. Maar dit hebben ze hierboven ook al gemeld.;) Als je de GS wel wilt redden dan moet je de Topteams weghalen bij de mindere teams zodat elk team kans maakt. Je zou een divisie lager ook nog de mogelijkheid moeten bieden om de...
  6. =bossie=

    Taveerne knop

    Leuk dat we versneld je buren, gilde en vrienden kunnen helpen zonder dat je alles langs moet gaan. Maar..... Nu heb ik zelf even 3 jaar pauze van FoE genomen en zag dit dus ongeveer een paar weken geleden voor het eerst. Echter het verbaast me dat er geen functieknop opzit Waarbij je in een...
  7. =bossie=

    Discussietopic: Halloween 2023

    Kan er iemand vertellen waar me tanden liggen?:rolleyes:..... Ik ben me kunstgebit kwijt.:eek:
  8. =bossie=

    Voorstellen - Wie ben je?

    Hoi mijn naam is bossie.:cool: Ik ben geen nieuwe speler hier in FoE wereld. Maar heb wel een rustperiode van bijna 3 jaar gehad. Geloof dat ik in sept 2019 met een studie begon en dat vrat zoveel van de tijd dat en op 5 werelden spelen en een gezin en werk dat FoE er echt niet bij kon. Vanaf...
  9. =bossie=

    zo ver mogelijk tellen begin bij 1

    138
  10. =bossie=

    Discussietopic herfstevenement 2020

    Ik heb het over fandom wiki ja. waar dus na 20.00u bekend wordt wat de dagprijs na 00:00 uur hier zal worden. Dan zal het zo zijn dat iemand lag te slapen. Vraag blijft... wanneer komt ie dan wel.. me fruit is aan het bederven:confused: en me chocola aan het smelten.:eek:
  11. =bossie=

    nachtweergave

    Ik denk dat het grafisch onmogelijk is...;) Wel een leuke gedachte overigens... :Deen tornado die dan je stad leeghaalt waarbij je daarna weer je stad opnieuw kan inrichten... lol. :pnah... dat doet FoE nu al soms... laatste keer duurde het 4x voor het spel pas werd opgeslagen.. en geloof niet...
  12. =bossie=

    Discussietopic verwijdering gildeforum

    Waardeloos als men dit verwijderd. Gildeforum wordt veel gebruikt voor administratie waar de leiders van een gilde vaak iets posten dat A nooit verdwijnt en B niet telkens in beeld hoeft voor leden die er geen omkijk naar hebben of het nu wel of niet belangrijk voor de leden is. Neem...
  13. =bossie=

    Still at the end of every hard day people find some reason to believe

    Still at the end of every hard day people find some reason to believe
  14. =bossie=

    Discussietopic herfstevenement 2020

    Eerst zag je eergisteren op herfstevent Wiki ( na 20:00u )dat gisteren een upgrade van het septemberhuisje langs zou komen. Dit werd echter om 00:00u een renovatiekit. Betekent dit hetzelfde als een aantal events geleden toen het schaakmatkwadraat langs zou komen dat INNO heeft besloten om ook...
Bovenaan